Sitede En Çok Görmek İstediğiniz Konu Türleri Neler ?

Sitede En Çok Görmek İstediğiniz Konu Türleri Neler ?


  • Kullanılan toplam oy
    69
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Sitede En Çok Görmek İstediğiniz Konu Türleri Neler ?

Hangi konuları okumaktan keyif alıyorsunuz ?

Şıklarda olmayan konu başlıklarını ekleyebilirsiniz..

Keyifli forumlar...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Şıklar eklenmiştir. :) Teknik arızadan ötürü özür dileriz :)

necefli-ma%C5%9Frapa.jpg
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Bu kadar kişi motosiklet kullanıyor iyi kötü herkesin ekipmanı var fakat kimse sahibi olduğu sırt korumasından,eldivenden,içlikten vs. bahsetmiyor varsa yoksa agv k-5,ls2,mt kimse başka kask kullanmıyor mu çok merak ediyorum?(tavsiye başlıklarından bahsetmiyorum zaten onlarada 3-5 kişi anca yorum yapıyor.)
 
Katılım
27 Ara 2013
Mesajlar
386
Yeni çıkan motosiklet modelleri.
DIY konular.
Faydalı ürün incelemeleri.
Fırsat ürünleri.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
eskiden her motoruna incik boncuk takan yazardı bizde bakardıkg erke motor toplama gerek restorasyon yazıları nolurdu yazar bilgi alısverisi yapardık cafe racer cılar cıktı bu duzen bozuldu .

bence en cok XXXX MOTORUMU KOMPLE YENİLİYORUM . olarak konular olmalı
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bu kadar kişi motosiklet kullanıyor iyi kötü herkesin ekipmanı var fakat kimse sahibi olduğu sırt korumasından,eldivenden,içlikten vs. bahsetmiyor varsa yoksa agv k-5,ls2,mt kimse başka kask kullanmıyor mu çok merak ediyorum?(tavsiye başlıklarından bahsetmiyorum zaten onlarada 3-5 kişi anca yorum yapıyor.)

Şimdiye Kadar Kullandığımız Motosikletler Hakkında Mini İnceleme Yazıları Yazalım.. şöyle bir konumuz vardı. Bunun ekipman versiyonu olabilir aslında.

Ekipman konusunda gerçekten detaylı incelemelere ihtiyaç var diye düşünüyorum. Katkınız için teşekkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

Yeni çıkan motosiklet modelleri.
DIY konular.
Faydalı ürün incelemeleri.
Fırsat ürünleri.

eskiden her motoruna incik boncuk takan yazardı bizde bakardıkg erke motor toplama gerek restorasyon yazıları nolurdu yazar bilgi alısverisi yapardık cafe racer cılar cıktı bu duzen bozuldu .

bence en cok XXXX MOTORUMU KOMPLE YENİLİYORUM . olarak konular olmalı

Değerli katkılarınız için teşekkür ediyorum :)
 
Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
129
Motosiklet Modelleri üzerinde edilmiş Tecrübe Yazıları.
Artısı eksisi, hastalığı vsvs
:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başlangıç motosikleti kararsizlığı başlıklarına bayılıyorum.
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
260
Ekipman seçiminde yardımlaşma konusunu baya yetersiz buldum uygun butceli az çok kaliteli f/p urun tavsiyeleri yapulabilir
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Aslında şıklar arasında en çok istediğim üç tane vardı ama sadece "Motosiklet Karşılaştırmaları" işaretledim."Motosiklet Karşılaştırmaları","Yeni Modeller","Test yazıları" zaten bir birine yakın başlıklar.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Forum altyapısı müsade edermi bilmiyorum ama.Her kullanıcı profilinde kullandığı motoru ve ekipmanları işaretleyebilse ve bu bir veri tabanında tutulsa.Bir ekipman için o ekipmanları kullanan arkadaşlardan fikir alsak.Yada imza kısmında bunlar yazsa kullan arkadaşlar birbirlerine daha kolay ulaşabilir.
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
117
E) Hiçbiri

Bilmiyorum bu tarz şeylerden sadece benmi keyif alıyorum ama youtubeda "Yol Hikayeleri" temalı videoları seyretmek keyifli oluyor. Hem teknik bilgi öğreniyorum hem gezen-gören insanların tecrübelerinden faydalanıyorum. Farklı farklı diyarları gezenler ufkumuzu genişletiyor. Forumda muhakkak çok gezen insanlar ya da şehiriçi kullansa bile anlatacak ilginç hikayeleri olan motorcular vardır.

Bir başka keyif aldığım kategori ise "Etkinlik-Gezi Fotoğrafları"
Bu forumda da "oyunageldim" ve "mesut hoca" baya aktifler bu başlıkta. Ama 127 bin kişilik forumda 2 kişi mi geziyor sadece? Haftasonu sahilde çay içmeye bile gitseniz paylaşım yapılması taraftarıyım. Çünkü mutlaka o basit geziden de öğreneceğimiz bir şeyler olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. Ailemi nasıl ikna ederim?
2. ABS işe yarar mı, lazım mı?
3. Hangi 250cc?
4. 600cc ilk motosiklet
5. Sahibinden bu motosiklet bu para edermi?
6. Motosikletimden böyle bi ses geliyo? Ne olabilir?
7. Servis #@& istedi, daha ucuza nerde tamir olur bu?
8. Bişeylere gelen zam...
 
Katılım
3 Haz 2015
Mesajlar
116
Okumaktan en çok keyif aldığım konu etkinlik gezi paylaşımları hepsinde ayrı bir hikaye sanki sen yaşamışcasına. 😌
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Elektrikli janavarlar.

Kendin yap reçete'leri , ( DIY )

Şaft ve Kayış aktarmalı modeller ( ulaşılabilinir , küçük ve orta cc'ler. )

Bilhassa , " Bundan kelli , yeni üye " Arama " butonu kullanmadan konu açarsa bamlanır " başlığı. ( forumu çöpe çevirdiler. )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst