- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
Aramıza hoşgeldiniz. Katılımcı olmanız dileği ile...:rendeer:
aramıza hoş geldiniz:rendeer:
bu yaşta motosiklete merak saranların önünde saygıyla eğiliyorum![]()
hoşgeldin aparat,40 yaşından sonrasını enduro paklar