şiştttttttttttttt

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
40 cevap yazılmasından belliydi gelenin bayan olduğu (belkide bayan zannedildiği)

Buda olsun 41

Hoşgeldin.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
42
abi nedir bu bence varya kız olup olmadığını merak ediyonuz değilmi sizi gidi sizi neyse bu arada arkadaşım hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Acıbiber artık sitenin hepsi sana merhaba dedi biraz kendini anlat bakalım artık.
Çünkü fazla naz motorcu usandırır...:silent:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
mt.izmir adına selamlar hoş geldin.
sevgi ve saygıyla kal.
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Hoşgeldin sefalar getirdin de, nedir bu gizem olayı onu anlayamadım. "şşşşşşşşştt"ler, avatarlar, nickler insanların kafasında soru işareti yaratmaklar falan filan. Ha ne oluyo orda...Şimdi senin motorunda yoktur? (Bi de 1000 RR'ı varmış ta 15 yıldır motor kullanıyormuş, veya yarışçı çıkıyormuş, bidaha hoşgeldin mesajı yazamam herhalde ) Gerçi gönül vermen yeterli ama... gönül verip vermediğinide kestiremiyoruz ki.. Neyse yeter bu kadar demi tekrar hoş geldin aramıza :rendeer:

burası :bestmt: burdan çıkış yok
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
hoşgeldin ba...
motorun varsa motor GP ye gelsene....
ehliyetin yoksa veya motorun yoksa otomobille veya minibüs kıralayan arkadaşlara katıl gel...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hani kim gelmiş in mi cin mi :)
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
anladığım kadarıyla kendini tanıtmak için benim hoşgeldin dememi bekliyordun.Çünkü sitedeki nerdeyse herkes hoşgeldin demiş ama bir ilgisizliktir almış başını gidiyor.Motor ve motorcu dostlarını fazla meraklandırıp sıkma derim;zaten sabırlı olsalardı motorcu olmazlardı.Bence antipatik olmadan kendini tanıtman ve motorcu denizine dalman gerekiyor.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
şşşştttttt akıllı ollll:mrgreen:
aileye hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
yasemincim motorun üstünde ki o değil :mrgreen:
valla bak o değil
sağlam bi mantık bileşkesi ve ince tecrübelerime dayanarak diorum :queen:
bu arada topik açılalı yıllar olmuş yıllaarrrrrr hehehe
sıkıntı ne menem bişi be düşündüğünün aksini yapıosun ama aklın hala dioki amannn yap gitsin :D
Ya aklıma ne geldi felsefe bölümü oluşturalım valla billar aramızda zaten ateş her zaman harlı motorcu ruhumuzdan dolayı agresfilik desen alır başı gideriz :D
hadi açalım açalım açalım açalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst