Hoşgeldin sefalar getirdin de, nedir bu gizem olayı onu anlayamadım. "şşşşşşşşştt"ler, avatarlar, nickler insanların kafasında soru işareti yaratmaklar falan filan. Ha ne oluyo orda...Şimdi senin motorunda yoktur? (Bi de 1000 RR'ı varmış ta 15 yıldır motor kullanıyormuş, veya yarışçı çıkıyormuş, bidaha hoşgeldin mesajı yazamam herhalde ) Gerçi gönül vermen yeterli ama... gönül verip vermediğinide kestiremiyoruz ki.. Neyse yeter bu kadar demi tekrar hoş geldin aramıza :rendeer:
burası :bestmt: burdan çıkış yok