Şişli'den çalınan 600 rr

Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
24.05.2014 saat 21.25 de Şişli Migrosun olduğu sokaktan mavi beyaz 2007 600RR ım çalınmıştır.
Polisten hiç bir umudum yok. Bu işleri yapanlar hep aynı çöplüğün adamları olur genelde nasıl ulaşabiliriz bunlara gerekirse bir miktar para vereceğim motoru geri almak için.

34 EN 6174

0555 767 80 95





 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Allah yardımcın olsun cok zor bır durum.:salut:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Leventin arka sokaklarına bak derim hocam... Çeliktepe, gültepe, bakırköy tarafları.... 2 ay önce kadar birisi numara paylaşıp duruyordu. Konu silindi... Lucas (Erdem) abiden rica edersen belki bakabilir...

Geçmiş olsun.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
İnşallah tez zamanda bulunur.
Geçmiş olsun.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Geçmiş olsun hergün böyle haberler yayınlanmaya başladı bu hırsızlıklara nasıl bi çare buluncak valla aklım almıyor.Nasıl kansız şerefsiz insanlar bunlar ya millet yediğinden içtiğinden artırıyo motor alıo belki 2 3 sene borç ödüyo bunlar gelip 1 dakikada götürüyo .Suçu ispat edilenin kolunu kesiceksinki bi daha kimse bişey çalamasın .
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
148
Hocam sana tavsiyem gültepe-kuştepe ve tozkoparan mah.

Not:Tozkoparan'a hiçbir firma yemek götürmüyor motorla.
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
Suanda kustepeye geciyorum. Orada birkac yer biliyorum sorabilecegim ama bahsettiginiz diger semtlerde nereleri dolasmam gerektigini bilmiyorum.

Adamlara motoru parcalamadan ulasabilsem yada bilseler para verebilecegimi verirler belki bir sekilde

Yokmu baska bu islerle ugrasan adamlar hakkinda bilgisi olan
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Allah yardımcımız olsun . salı günü de benim motosikletim çalınmıştı ... :(
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun inşallah bulursun.Geçen burda yani Kasımpaşada biri moviestar biri repsol motorlar çalındı movie'yi 500 liraya diğerinide 4500 liraya geri aldılar repsol tam parçalanıyomuş fazla detay bilmiyorum öğrenenlerden dinledim.İnşallah bu durumlarla karşılaşmadan bir an önce bulursun...
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Geçmiş olsun kardeşim tez zamanda motorunu bulmanı diliyorum.
Beyler şu geldiğimiz duruma bakın lanet olsun. Bu nasıl devlet nasıl asayiş yazıklar olsun.
Milletin kafasına kafasına sıkmasını biliyorlar ama hırsızlığa müdehale yok.
Artık hırsızlarla anlaşma noktasına geldikse neyi konuşuyoruz biz...
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Türkiyede idam şart bu işi kazanç haline getireni asıcan aç kaldığı için ekmek çalan hariç
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
204
Bimer e mail falan atılsa bu durumla alakalı.Motorlar çalınıyor biz bulabiliyoruz polis nasıl bulamıyor şeklinde.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
Bimer e mail falan atılsa bu durumla alakalı.Motorlar çalınıyor biz bulabiliyoruz polis nasıl bulamıyor şeklinde.

ben bir şikayeti mi dile getirdim bimer e ilçe emniyet müdürlüğü hakkında direk valiliğe yönlendirmişler onlarda il emniyet müdürlüğüne onlarda ilçe emniyete söylemiş ve durum hakkında e mail ile açıklamalarını yolladılar kısaca ilgi var
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
davutpaşa matbaacılar sitesinin arka taraflarında motosiklet parcaladıklarını biliyorum. oralara da bi bakın. bulamazsan bile yem at. ödül verecem yüklü filan de.
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
66
Çalan piç kuruları bu tip sitelere üyeler. Ve senin bu yazdıklarını okuyorlar. Merak etme sana ulaşmazlar. Kendilerini ifşa etmezler. Çalmak daha kolay çünkü...
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
Çok geçmiş olsun kardeşim,Allah belalarını versin.Facebook'tan da paylaşıyorum.Gören olur belki,en kısa zamanda motoruna kavuşursun inşallah..:(
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Geçmiş olsun .... :( Bu aralar o kadar çok azıttılar ki .... Polisin de bir şey yaptığı yok .
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
63
Arkadaşlar uzun süren araştırmalarımdan sonra vardığım sonucu açıklıyorum. Nurtepeden çalınan motorlar kuştepe mecidiköy mevkiinde. Mecidiyeköy şişli mevkiinde çalınan motorlar ise nurtepeden çıkıyor. Yani çalanlar evleriyle çaldıkları semtleri karşılıklı anlaşmışlar. Senin motoru % bir milyon nurtepeden çıkar. Ve geçen hafta cevahir AVM nin yan sokağında pilakası olmayan 3-4 motorsikletli hepsinin üstüne 2 kişi tiplerinden yargılamak istemiyorum ama görseniz bana hak verirsiniz deli gibi motorlarla geziyorlar. Anlamadığım istanbulda sürekli plasakız motorsiklet görüyorum hepside trafikte polis neder birşey yapmıyor. Polisinde işi gücü var insanlara gaz ve su sıkmaktan hırsızlarla uğraşamıyorlar onlarıda anlamak lazım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst