Sis ve Çise dolu bir Motosiklet Festivali (VLog)

Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Rotasızlar 61 Tonya Motosiklet Kulübü'nün düzenlediği 1. Tonya Motosiklet Festivali'ne katıldık. Festival Trabzon'un Tonya ilçesine bağlı Sazalanı Yaylası'nda gerçekleştirildi. Hava şartları yüzünden festivale motosikletlerimizle değilde Akın'ın araç üstü çadırı olan otomobili ile katıldık. İyiki de öyle yapmışız çünkü festival boyunca sis ve çise vardı. Hiç motorla o eziyeti çekmeyelim dedik ve araba ile gittik. Hatta çimenler ıslak olduğu için motorlarını düşürenler bile oldu.
Festival genel anlamda iyiydi. Özellikle cumartesi gecesi oldukça eğlenceli geçti. Horonlar, halaylar, misketler....vs. Tanıdık sanatçılardan Selçuk Balcı da oradaydı.
Bu festivalde emeği geçen tüm motorseverlere teşekkürler.

İyi seyirler.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst