- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
- Konu Yazar
- #1
Olcay abi sayesinde elektrik tesisatını nasıl çekeceğimiz öğrendik. Peki motora nasıl takıcaz?
piyasadaki aparatların fiyatları malum bir tanesi bile aldığımız farın fiyatını geçebiliyor. özel yaptırmaya kalksanız malum her usta aynı kalitede ve aynı fiyatta yapmıyor. ee napcaz? geçtiğimiz cumartesi günü bu işi yapmak için CRY ın karargahında toplandık.

ilk etapta böyle bir aparat düşünüyorduk acak bu işlemde işçilik ve alet sayısı artacağı için vazgeçtik. (nasıl da kıvırıyorum ama daha doğrusu metali kıvıramadık çıkan ürün masaüstü gece lambasına benzedi :queen: )

en sonunda kelepçe ile bağlamayı kararverdik (hava soğuk olduğu için kafa bizde geç çalışıyo)
ufak bir beyin fırtınasından sonra işlere başladık(CRY başladı ben fotoğrafladım)

döverek bükmaya başladığımız sac levha yavaş yavaş istediğimiz şekli almaya başladı. (kanka berene hastayım bilesin
)
farımıza ve sıkıştırmak için kullanacağımız vidaya uygun deliklerden sonra sıra geldi motorumuza takmaya. ancak iki metalin ses ve aşınma gibi olaylarını engellemek için araya keçe ya da ona benzer birşey koyduk.

bitmek üzere
işte bitti.

kalan zamanda ise CRY ın egzost susturucusunu söktük ama ses değişmedi eleamn vaktinde tüm susturucuları delmiş zaten
r:

bu montajda kullandığımız malzemeler;
orta kalınlıkta fakat bükebileceğimiz paslanmaz sac levha.
keçe.
sıkıştırmak için vida ve somun.
aletler
spiral(teneke makası da olabilir)
matkap.
çekiç
maket bıçağı.
gördüğünüz gibi çok basit ve estetik bir biçimde montajı tamamladık. tüm ctesi gününü bana harcadığı için CRY(murat) a tekrar teşekkür ederim.
tekeriniz düz bassın, yolunuz açık olsun.
piyasadaki aparatların fiyatları malum bir tanesi bile aldığımız farın fiyatını geçebiliyor. özel yaptırmaya kalksanız malum her usta aynı kalitede ve aynı fiyatta yapmıyor. ee napcaz? geçtiğimiz cumartesi günü bu işi yapmak için CRY ın karargahında toplandık.

ilk etapta böyle bir aparat düşünüyorduk acak bu işlemde işçilik ve alet sayısı artacağı için vazgeçtik. (nasıl da kıvırıyorum ama daha doğrusu metali kıvıramadık çıkan ürün masaüstü gece lambasına benzedi :queen: )

en sonunda kelepçe ile bağlamayı kararverdik (hava soğuk olduğu için kafa bizde geç çalışıyo)
ufak bir beyin fırtınasından sonra işlere başladık(CRY başladı ben fotoğrafladım)

döverek bükmaya başladığımız sac levha yavaş yavaş istediğimiz şekli almaya başladı. (kanka berene hastayım bilesin
farımıza ve sıkıştırmak için kullanacağımız vidaya uygun deliklerden sonra sıra geldi motorumuza takmaya. ancak iki metalin ses ve aşınma gibi olaylarını engellemek için araya keçe ya da ona benzer birşey koyduk.

bitmek üzere
işte bitti.

kalan zamanda ise CRY ın egzost susturucusunu söktük ama ses değişmedi eleamn vaktinde tüm susturucuları delmiş zaten

bu montajda kullandığımız malzemeler;
orta kalınlıkta fakat bükebileceğimiz paslanmaz sac levha.
keçe.
sıkıştırmak için vida ve somun.
aletler
spiral(teneke makası da olabilir)
matkap.
çekiç
maket bıçağı.
gördüğünüz gibi çok basit ve estetik bir biçimde montajı tamamladık. tüm ctesi gününü bana harcadığı için CRY(murat) a tekrar teşekkür ederim.
tekeriniz düz bassın, yolunuz açık olsun.
