siparise gore gomlek imalati ? Yardim !

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
istanbul yada cevresinden siparise uygun gomlek doken yerler varmi ? varsa telefon numaralarini verirmisiniz ?
birde 125 cc icin hazirlanacak bir gomlegin ortalama maliyeti hakkinda bilgi verebilcek olan varmi ?
yardimlariniz icin simdiden tesekkurler ...:)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
hayattan çok şeyler beklediğin kanaatindeyim. motorun her neyse hazır gömlek takımını bulman daha kolay olur. yoksa ile benzer motorları araştırıp bir bir gömlek uydurman epey muhtemel. belirli ebatlardaki piston ve gömlekleri genelde standart olur. kawasaki zx12r gibi bi motor değilse.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
SmirnouF birader,gömlek deyince saf saf gerçekten gömlek düşünüyodum."Dökme" deyinceye kadarda anladıysam arap olayım:cherry:.
Bu konuda sessizsakin'e katılıyorum.Eğer çok özel bir tasarım için uğraşmıyosan hurdalıklarda bulunabilir diye düşünüyorum.Çıkma bul diycem ama genelde çalıntı oldukları için dilim varmıyor.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
hayattan çok şeyler beklediğin kanaatindeyim. motorun her neyse hazır gömlek takımını bulman daha kolay olur. yoksa ile benzer motorları araştırıp bir bir gömlek uydurman epey muhtemel. belirli ebatlardaki piston ve gömlekleri genelde standart olur. kawasaki zx12r gibi bi motor değilse.
benzer gomleklerden hangisi uyar bi fikrim yok . makina eski honda cr 125 r (sulu sogutma) .
SmirnouF birader,gömlek deyince saf saf gerçekten gömlek düşünüyodum."Dökme" deyinceye kadarda anladıysam arap olayım:cherry:.
Bu konuda sessizsakin'e katılıyorum.Eğer çok özel bir tasarım için uğraşmıyosan hurdalıklarda bulunabilir diye düşünüyorum.Çıkma bul diycem ama genelde çalıntı oldukları için dilim varmıyor.

abi tasarım özel değil ama makina yaygın bi makinada değil :silent:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
iki zamanlıları izmirde yaptırabilirsin sinan
Herkes gömlek çakamaz
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Len Smir, sulu soğutma nedir ya? :)

Arkadaşların dediğini gibi uygun ölçülerde bir tane bulmak, yaptırmaktan daha az zahmetlidir bence de.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
İki zamanlıların silindirleri portludur
4 zamanlılarda port yoktur
Uygun ölçüyü bulabilirsiniz ama uygun ölçüde portlu gömlek nasıl bulucaksınız :)
Zaten bulursanız bile o buldugunuz parça cr125 silindiridir :p
Sinan izmirdeki tornacıları biraz araştır iki zamanlı gömlek çakımı diye uygun bişey bulursun
Başka türlü işin çok zor
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Extrema biz de aynı şeyi dedik kardeşim. Uygun olan her ne ise gitsin onu bulsun. Yaptırmak daha zahmetlidir dedik kötü mü ettik?
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
cr 125 iki zamanlı bir modelmi iki zamanlı ise işin zor ama cr125 değilde cb125 ise kolay komple gömlek bulunur birde bu tür işleri istanbulda karaköyde çarkçı ticaret var rektifiyeci o yapıyor iki zamanlı bir modelse normal gömleği genişletip ince bir gömlekle çözebilirsin yalnız pencereleri çok iyi markalaman gerekli.kolay gelsin
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
iki zamanlıları izmirde yaptırabilirsin sinan
Herkes gömlek çakamaz
emrah , telefon numaralarını bulabilirsen bana paslasana :wiinkk:
Len Smir, sulu soğutma nedir ya? :)

Arkadaşların dediğini gibi uygun ölçülerde bir tane bulmak, yaptırmaktan daha az zahmetlidir bence de.
uygun olcuyu nasıl bulcam ,ancak motor kısmının türkiyeye gönderlmesi lazım .
ayrıca bizim orda sulu sogutma deniliyo :)
İki zamanlıların silindirleri portludur
4 zamanlılarda port yoktur
Uygun ölçüyü bulabilirsiniz ama uygun ölçüde portlu gömlek nasıl bulucaksınız :)
Zaten bulursanız bile o buldugunuz parça cr125 silindiridir :p
Sinan izmirdeki tornacıları biraz araştır iki zamanlı gömlek çakımı diye uygun bişey bulursun
Başka türlü işin çok zor
şimdi araştırcam , ve sana bi piston göndercem ,benim için o pistonun benzerini bulabilirmisin
cr 125 iki zamanlı bir modelmi iki zamanlı ise işin zor ama cr125 değilde cb125 ise kolay komple gömlek bulunur birde bu tür işleri istanbulda karaköyde çarkçı ticaret var rektifiyeci o yapıyor iki zamanlı bir modelse normal gömleği genişletip ince bir gömlekle çözebilirsin yalnız pencereleri çok iyi markalaman gerekli.kolay gelsin

cr 125 r special cross ve 2 zamanlı .bahsettiğiniz yöntem eğer gömleğin bir parçası kırık olmasa geçerli olurdu ama gömlek kırık :pr:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
lo smir napıyon gömlek pantolon,pistonu büyütsene-varsa resmini koy birde çap strok verebilirsen işin daha çabuk hallolur
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
lo smir napıyon gömlek pantolon,pistonu büyütsene-varsa resmini koy birde çap strok verebilirsen işin daha çabuk hallolur

gomlek genisletilemek işe yaramaz çünkü gömleğin piston alt ölü noktaya indiğinde tüm kuvveti alan kısmı kırık :pr:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
gömleğiniçini rektefiyecide boşaltıp yeni gömleği oraya sıkıca takacaksınız yalnız dediğim gibi pencereleri çok iyi markalamak gerekli.biz piston bulamadığımız için mevcut pistona göre gömlek yapmıştık.125 lik spesyal yamaha idi.

istanbulda iseniz çarkçı ticaret yardımcı olur eğer hala açıksa
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
gömleğiniçini rektefiyecide boşaltıp yeni gömleği oraya sıkıca takacaksınız yalnız dediğim gibi pencereleri çok iyi markalamak gerekli.biz piston bulamadığımız için mevcut pistona göre gömlek yapmıştık.125 lik spesyal yamaha idi.

istanbulda iseniz çarkçı ticaret yardımcı olur eğer hala açıksa


gomlegi bulabilsem hic sorun yok , cunku makinanin eski mode olusundan gomlegin orjinalini bulmak imkansiz . bana gomlek dokebilecek bir yer lazim . o gomlegi dokturebilsem taktirmasi hic sorun degil.
Su an Turkiye disindayim ama istanbulda o adrese gonderebilirim . Dediginiz yerin tel numarasini vermeniz mumkunmu acaba ?
Tesekkurler :wiinkk:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
99
selam Smirnouf,

su mopedin bize, tam modeli, yapim yilini bir yaz!
ona göre sana yardim etmeye calisalim.... Varsa birde resim koyarsan sorunu daha iyi anlariz...
Gömlek nikasil kaplamami ?
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
çarkçı ticaret bana biraz ters mevkide ilk fırsaata tel nosunu gönderirim.gömlek çok spesyal bir şey değil pikten takoz döküp işleniyor sulu olması bir şeyi değiştirmez gömlek kalınlığı kadar alınıp yenisi takılacak kolay gelsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst