@Murrat
Herhalde göreceksin videomu, zx10r in sahibi arkadasim metinin internete eklemesi ile dünyaya acayip bir hizda dagilmis bende soke oldum.. :cyclopsani: :cyclopsani: :queen:
Satilma diye bir olay yok ben yani para falan almiyorum...Sadece internete ekleyince millet kendi sitelerinde satiyor galiba ...Ne yapacan tescilli marka yapmadik yaa :salut: :farao:
Bak bu siteyi bilmiyordum uponone.com'u biliyordum ama burayi ilk kez gördüm sayende!! Sagol!! :queen:
Motordelisi.com dada senin videon degil diyen cikti fesat olan biri ama iyiki Allahdan metin'le cektik ve burada tanidigim savas diye bir motorcuda bizi görmüstü ...Hepsi öbür sitede ispatladilar benim bu videoyu cektigimi gözle gören sahitler olarak....!!!!!!!!
Öte yandan ben bir sey ispat etmeme lüzum yok dostum..Kendimi biliyorum buda bana yeter!!!
Haa benim video ile para kazaniyorlar kazansinlar ben bu videoyu para kazanma hissi ile yapmadim zaten öyle olsaydi bunu kimsenin alamiyacak gibi bir sekilde emniyetlerdim ....
Suraya bir göz atarsaniz okursaniz iyi olur.. Özellikle Kawametonun yazisini okuyun!!
http://www.motordelisi.com/modules....pic&t=3508&postdays=0&postorder=asc&start=105
Buradada Astank'in yazisini özellikle okuyun !!
http://www.motordelisi.com/modules....pic&t=3508&postdays=0&postorder=asc&start=120