sino'nun zx-10 videosu

Katılım
13 Ocak 2005
Mesajlar
64
@Murrat

Herhalde göreceksin videomu, zx10r in sahibi arkadasim metinin internete eklemesi ile dünyaya acayip bir hizda dagilmis bende soke oldum.. :cyclopsani: :cyclopsani: :queen:
Satilma diye bir olay yok ben yani para falan almiyorum...Sadece internete ekleyince millet kendi sitelerinde satiyor galiba ...Ne yapacan tescilli marka yapmadik yaa :salut: :farao:
Bak bu siteyi bilmiyordum uponone.com'u biliyordum ama burayi ilk kez gördüm sayende!! Sagol!! :queen:

Motordelisi.com dada senin videon degil diyen cikti fesat olan biri ama iyiki Allahdan metin'le cektik ve burada tanidigim savas diye bir motorcuda bizi görmüstü ...Hepsi öbür sitede ispatladilar benim bu videoyu cektigimi gözle gören sahitler olarak....!!!!!!!!
Öte yandan ben bir sey ispat etmeme lüzum yok dostum..Kendimi biliyorum buda bana yeter!!!
Haa benim video ile para kazaniyorlar kazansinlar ben bu videoyu para kazanma hissi ile yapmadim zaten öyle olsaydi bunu kimsenin alamiyacak gibi bir sekilde emniyetlerdim ....

Suraya bir göz atarsaniz okursaniz iyi olur.. Özellikle Kawametonun yazisini okuyun!!

http://www.motordelisi.com/modules....pic&t=3508&postdays=0&postorder=asc&start=105


Buradada Astank'in yazisini özellikle okuyun !!

http://www.motordelisi.com/modules....pic&t=3508&postdays=0&postorder=asc&start=120
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Yok yahu dedim ya maksat bu senin videon değil demek değildi.
Öyle olsa öyle derdim. Ama başka yerde görünce merak ediyor insan. Yoksa uzaylı birinin yapacağı birşey değil, gayet normal bir gazlama sahnesi.
:cherry:
Ama herkes seyretmemeli bence. Karşıdan gelene yazılma yüzdesi yüksek bir sürüş var çünkü. Sürüş tekniğini takdir ederim ama aldığın riski onaylamıyorum :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst