Sinek ilacıyla bilgisayar virüsü temizleme sanatı (!)

Katılım
15 May 2005
Mesajlar
35
Balıköy'lü Hakkı diye hiper enteresan bir şahsı Kütahya'da barındırdığı için Kütahya insanı gerçekten çok şanslı.

Bu vatandaş 3 yıl önce Vestel kampanyasından bir bilgisayar alıyor. Birkaç hafta sonra bilgisayar arızalanıyor. Bilgisayar virüsünü bakteri-mikrop gibisinden algılayan vatandaş bilgisayarına virüslendiğinden şüpheleniyor ve sinek ilacını kasayı açarak boca ediyor !!!

Bilgisayar artık hiç açılmıyor. Bilgisayarı tavsiye üzerine bilgisayarcılara götüren Hakkı efendi, anakartının ve ekran kartının sinek ilacı nedeniyle kullanılmaz hale geldiğini öğreniyor.

Bu olay Tunçbilek Termik Santralı'nın mühendislerinin kulaklarına ile dolmuş durumda ve Balıköy'lü Hakkı isimli hiper enteresan şahıs, utancı ve psikolojikman antipati halini alması nedeniyle bilgisayar kullanamamakta.
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
"any" tuşunu bulamayan adamların olduğu dünyadan ne beklenir ki. :)
"bkz : press any key to continue."
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
amerikada da "911'in numarası neydi?" diye soranlar olduğuna göre bizde niye olmasın, normal bence. :mrgreen:

bu arada ben balıköy'den bir kere motorumla geçtim.içinde tren istayonu var şirin bir yer.harmancık balıkesir istikametinde.ayrıca sağlı sollu yol kenarındaki jawalara da hayretle bakmıştım.her taraf motor doluydu!?ne motor sever yermiş burası diye de aklımdan geçirmiştim.

bu hakkı arkadaşada selam olsun.pratik adammış haa! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: iyi aspirin falan sokmamış disket yuvasından :mrgreen:
 
Katılım
15 May 2005
Mesajlar
35
jawa' Alıntı:
amerikada da "911'in numarası neydi?" diye soranlar olduğuna göre bizde niye olmasın, normal bence. :mrgreen:

bu arada ben balıköy'den bir kere motorumla geçtim.içinde tren istayonu var şirin bir yer.harmancık balıkesir istikametinde.ayrıca sağlı sollu yol kenarındaki jawalara da hayretle bakmıştım.her taraf motor doluydu!?ne motor sever yermiş burası diye de aklımdan geçirmiştim.

bu hakkı arkadaşada selam olsun.pratik adammış haa! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: iyi aspirin falan sokmamış disket yuvasından :mrgreen:

Öyle... Pek şirindir...

Velevki insanlarına laf anlatmaya 8 dil bilmek çare olmaz (!)
 
G

Guest

bir incide benden ........maramris te(hukuksal problem yaşamıyalım diye firma adı vermiyom)büyük bir şirketin muhasebe servisinde bir işim var içeride yaklaşık 6-7 bilgisayar var o sırada bir servis elemenı 2 pc yi sökmüş servis veriyo kulak misafiri oldum eleman bilgisayarlara virüs bulaştığını formatlanması lazım olduğunu söylüyo bu arada müdüre hanım elemana 1 haftadır havanın çok sıcak olduğunu ve camların tüm gün açık olduğunu virüsün sebebinin muhtemelen soğuk algınlığından olduğunu anlatmaya çalışıyo :cyclopsani: inanın o an neye uğradığımı şaşırdım :cyclopsani:
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
415
bende bilgisayar firmasında çalışıyorum bende böyle enterasan bikaç hikaye var
1. yaklaşık 5000 kişilik bi mahalle muhtarı çok güzel bi bilgisayar aldı gittik kurduk çalıştırdık sonra adama tek eliyle mouse kullanmasını öğretmek içiçn yaklaşık 4 saat uğraştık
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Bende de birşey var :). Eski çalıştığım şirkette bir patronumuz vardı şeytana bile pabucunu ters giydirir. Neyse bir alet geldi ekran kartı yerinden oynamış ve bende yerine oturttuktan sonra patronun odasına gittim o da bilgisayarın sahibiyle konuşuyordu. Ben tam "tamam sorun çözüldü" diyecektim ki patron ne dese beyenirsiniz "bilgisayarın network kartına virüs girmiş, biz onu çıkartır size haber veririz" ben dumur bir şekilde müşterinin gitmesini bekledim :silent: ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst