şimdi bu kymco'yu satmalı mı adam etmek için masraf mı etmeli?

Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
15
kymco ck 125 var bende. 4 yıldır kullanıyorum. amortisörleri bilen bilir taş gibi. çok fena da titreşim var. biraz da bakıma ihtiyacı var. şeytan diyor sat git başka bi şey al ama o kadar maddi gücüm yok hem satmak istesem 700-800 den fazlasına satamayacağım. bana bir yol gösterin, fikir verin dostlar, napmalı?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Yeni bir tane alma gücüne sahip olmadığını söylediğine göre, herhangi bir çeşit macera aramadan motoruna biraz çeki düzen verip kullanmaya devam edebilirsin. Yenisi nasip artık, zaman ne gösterir belli olmaz :) Aceleye gerek yok.
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
15
ben de öyle düşünüyorum ama böbrekte taş bırakmadı bu kymco.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst