silentfairy geldiiiiiii :P

Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hoşgeldin:rendeer:
senide şimdilik motorsuz motorcular kısmına alalım,işallah motorlu motorculara terfi ettirebiliriz:cat:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Hoşgeldiiiiin :) Hemen ısınmışsın olaya belli oluyo:p Umarım istediğin üniversiteyi kazanırsın öğrencilik güzel şey yaaa yaşasın öğrencilik :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aramıza hoşgeldin...:rendeer: Umarım seneye istediğin üniversiteyi tutturursun.Tabi inşallah bende:)Gerçi bu senede olma olasığı var benim,bakalım hayırlısı neyse o olsun:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hoşgeldin :rendeer: motorun olmaması konusuna gelince evet bu siteye gelirken motorun olmayabilir. fakat bir süre sonra burdaki yazıları okuyunca resimlere bakınca videoları izleyince sen pasik bir motorcu degil fanatik bir motorcu olcan ve tutkun sayesinde ilerde motorun olacagına eminim. markası tarzı kaç cc olcagını bilemiyorum fakat birgün motorun olcagına eminim. çünkü ::tutkuy:: ::tutkuy:: ve bunun sonucunda motorda tutku yaratır :cherry: :cherry:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Hoşgeldin:rendeer:
Motorsuz olman hiç mühim değil.

Sana bir sır vereyim ::secreet: :
Bir zamanlar hepimiz motorsuzduk:queen:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
hoşgeldin aramıza küçük hnm :rendeer:
ben anlamadım olayı? mtor almak istemiyon ya da alacaginı sanmıyon da neden ?
kim? hı? ne?:silent:
neyse boşver serseri oluyo motorcular zaten :p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst