Şile yolu tehlikelimidir

Katılım
2 Tem 2024
Mesajlar
2
Ben Gebze istikametinden şile ye gitmeyi planlıyorum fakat motorum Honda cbr125 130 kmh gibi hızlara kolayca çıkabiliyorum yollar virajlı mı yokuşmu önceden giden varsa bı tecrübelerini aktarabilir mi

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:00 ----------

[QUOTE=kaan
 
Katılım
9 May 2015
Mesajlar
744
125 cc motosikletin 130 km hıza hemen çıkması çok ilginç. Kendi kendime düşünsem buna kesinlikle ihtimal vermem. Ama cbr 125 çıkabiliyormuş. 125 cc Ybr 100 km yi ıkına sıkına görüyordu.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Viraja gireceğin uygun hızda ya da yavaş girersen sorun yaşamazsınız. Yalnız h sonu bazen grup apaçi sürücüleri, deneyimsiz sürücüler virajı alamayıp karşı şeride geçmeleri mümkün olabiliyor dikkatli sürün.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Pulsar ve Cfmoto tayfası olmadığı sürece korkacak bisey yok
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,836
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Tehlikeli olan yollar değil. Orası da normal asfalt bir yok. Yolun durumuna, sürücünün ve aracın kapasitesine göre dikkatli sürülürse bir tehlikesi olmaz.
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
221
cbr125 ile nasıl kolayca 130 yapıyorsunuz?
yapılır yapılmasına da 6 ay sonra o motorun revize edilmesi gerekir şahsımca.
6-7 bin devir yeterli üstüne gerek yok.

şile yolu virajlıdır. 90-120 arası sıkıntısız (her araçta olduğu gibi) gidilir.
apaçi tayfa her zaman vardır, özellikle hafta sonu. anayol dışından rota yapıp yavaşça giderim ben olsam.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
:) cbr 125 ile kolayca 130 basabiliyorsan o yol artık diğer sürücüler için baya bir tehlikeli:queen:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Şile deyince bir iki güzergah var, siz hangisinden geleceksiniz? Söz gelimi Ağva'yı başlangıç noktası olarak belirlersek Kurfallı üzerinden bir sahil güzergahı var ki yazın araba trafiği çok olur, bir de Teke tarafına çıkan dağ yolu var, motor sürücüleri bu yolu tercih ediyor. Teke'ye geldiğimizde ayrı bir yoldan Darlık gibi viraj severlerin beğendiği güzel bir yol daha var. Siz kafanızdaki güzergahın konum bilgilerini verin, dikkat etmeniz gereken konuların üzerine konuşalım.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
forumun banlanan trolü salih gece vakti şilede sürerken domuza çarpmış kaza yapmış

merak etmeyin domuz iyi yaşıyor.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Çok tehlikelidir babam 30 senedir Şile'de yaşıyor daha sağ salim yanına gidemedim :D
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Sile yolu da bir yol sonucta gabar dagina zirve tirmanisi yapmayacaksin o kadar anlam yuklemeye gerek yok karsim:)

Yani tabi sagina bakiosun Gs soluna bakiosun Afrika arkada ingiliz onde italyan. Insan kendini sorgulamiyor degil:)
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
125 cc motosikletin 130 km hıza hemen çıkması çok ilginç. Kendi kendime düşünsem buna kesinlikle ihtimal vermem. Ama cbr 125 çıkabiliyormuş. 125 cc Ybr 100 km yi ıkına sıkına görüyordu.

cbr 125 r önden rüzgar esmezse normal duruşta 110 kg binici ile 120 rahat yapıyor. Ama o radyal olmayan lastiklerle virajlar pek hoş olmuyor. Motor viraja geliyor ama öyle agresif viraj sürüşüne gelmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst