Silahla Durdurulan SS ...

Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
SS bayağı yormuş polisleri belli de diğer arkadaş nasılbecermiş o motorun kontrolünü kaybetmeyi helal olsun
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Polisi iyi kızdırmış arkadaş belli :)
Bizimkiler olsaydı direk topuklardı (ss mermiden hızlıya :p)
Diyer arkadaşa söyelnicek laf yok iyi uçuyo :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Gerçekten bunlar süper.


benim anlamadığım acemi motor gidonunu asla bırakamaz sorun halinde...bu nedendir...komik olan bu...hani gazı verirsin hata ile kontrol dışına çıksa bile motora dip gaz vermeye devam ediyorlar panikle...:p
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
benim anlamadığım acemi motor gidonunu asla bırakamaz sorun halinde...bu nedendir...komik olan bu...hani gazı verirsin hata ile kontrol dışına çıksa bile motora dip gaz vermeye devam ediyorlar panikle...:p

Allahtan umit kesilmez, belki son anda kontak kendi kendine kapanir yan ayaklik acilir sonrada motor durur diye ama pek islemiyor:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Allahtan umit kesilmez, belki son anda kontak kendi kendine kapanir yan ayaklik acilir sonrada motor durur diye ama pek islemiyor:)

hiç unutmam bir tarihte motorumu arkadaşa tur atmaya verdim...herşey normal görünüyordu...o arada kilit taşları döşeniyordu bir köşede yığılı kilit dağları vardı...sen gaza dibine kadar asıl motor hakimiyeti kayboldu...ısrarla dip gaz gitmekte...o kilit taşı yığnın ta tepesine kadar çıktı motor yalpalaya yalpalaya halen bırakmıyor gidonu...kafada kadranda...kilitlendi yani...gülmekten yerlere yattık...hayatı boyunca bir daha motora binmedi o arkadaşım tövbeli...geçen gel sanyiye kadar gidelim dedim...ıııhh hayatta olmaz diyo...motor bi yana kendi bi yana uçmuştu o gün...:p


bu galiba istem dışı bir refleks...
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
o dangoz nasıl uçmayı başarmış hayret çaat diye motoru dreğe nasıl vurdun incecik demire nasıl istese yapamaz herhalde öyle birşey çok güldüm ya :cherry:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Motor akilli cikmis ama adami yolun sonunda tepesinden atiyor. Kucukken bunun aynisini bana adada bir essek yapmisti:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Motor akilli cikmis ama adami yolun sonunda tepesinden atiyor. Kucukken bunun aynisini bana adada bir essek yapmisti:)

Bak bişey daha ...eşşek ve atlar inanılmaz kinlidir...bizim köyde eziyet ettiğim bir eşşek ben 10-15 yıl sonra köye geldiğimde bile huysuzlanır...babaannem noldu bu hayvana niye huysuzlanır diye söylenirdi...yani yakalasa çifteyi koyacak...kolluyor hayvan...:p
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
:mrgreen: 1000rr lı baya sıkılmış herhalde kendi durmuş bence yoksa yakalamasına imkan yok
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bak bişey daha ...eşşek ve atlar inanılmaz kinlidir...bizim köyde eziyet ettiğim bir eşşek ben 10-15 yıl sonra köye geldiğimde bile huysuzlanır...babaannem noldu bu hayvana niye huysuzlanır diye söylenirdi...yani yakalasa çifteyi koyacak...kolluyor hayvan...:p

Kimbilir ne yaptın hayvana..... :cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kimbilir ne yaptın hayvana..... :cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:

hacı itip kakıyodum küçükken hayvanı...ama akıllıydım tabi çifte yememek içinde ben kolluyodum...öncesi kedilere sardım bir dönem...tavuk horoz zaten hemen kaçıyor zevk vermiyordu...olm köyde can sıkıntısına napcağını şaşırıyor insan...1985 ler yani...bir gün damda gezerken mutfağın ocağına düşmüşüm iyimi...bir tarafım kırılmamış...köyde halen muhabbeti döner...Aysalların torunu damdan düştü diye...:queen:
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
polisle ss'ci arkadaş biraz kapışmışlar yolda galiba. ss'ci durduktan sonra bile geri manevra yapıyor, yani hala kaçacak... silahı gördükten sonra işin ciddiyetini farkedip duruyor....

ikinci videoda ise, Allah'tan motor direğe çarpıyor da çocuk uçuyor. ya tersi olsa?...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
polis amca işin artisliğinde , hiç bişi yapamaz : )
beline silahı takan herkül oluyor conan oluyor :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst