- Konu Yazar
- #1
Öncelikle forumlardaki ''ilk motor '' başlıklarında gerek başlığı açanın sorduğu sorular, gerekse forum içerisinde yeterli arayış yapılmamasından kaynaklı başlık kirliliğinden dolayı bu tip başlıkları sevmediğinizi biliyorum.
Ancak internet üzerinden gerek yabancı, gerek Türk sitelerinden saatlerce motorsiklet araştırmasında bulundum. Vardığım kanı düşük motor hacmi olan ve ağırlığı hafif olan motorlardı. Burada her şekilde anlaştık ama dananın kuyruğunun koptuğu yer benim ebatlarımda oldu. Soracaklarım acemice gelecek ama bir yerden başlamak gerekiyordu.
Ben 1.88 boyunda, 115 kilo ve irice bir adamım. (Burada şunu belirtmek istiyorum geniş omuzlu ve az çok adaleli olduğumdan çok fazla motor dengesini kaybetmem sanırım. ) Ve bu ebatlarda 125 ve 250 cc'lik makinalar afedersiniz ama benim içime geçmiş gibi görünmekte. 2007'den beri araba kullanan ve hızı sevmeyen birisiyim. Zaten racing düşünmemekle birlikte 600 cc ss motor ile başlamanın felaket olduğunun farkındayım. Benim düşündüğüm ilk motor tipi cruiser. İlk olarak sormak istediğim c800 veya tarzı(shadow, yamaha) gibi bir makina beni çok mu üzer. Şimdi diyeceksiniz ki ''600 cc fazla dedin ama 800 cc düşünüyorsun''. Öyle ama bu cruiser olduğu için gaz tepkisi düşük diyorlar, ayrıca güçlü biri olduğumu düşündüğüm için motoru tutacağım kanaatindeyim. Bir kaç motor kullanan arkadaşım da bana öyle söyledi en azından.
Cruiser dışında ise diğer mantıklı seçeneğin naked olacağına karar verdim. Güzel, şehir içi kıvrak ve anladığım kadarı ile racingden daha kalıplılar. Açıkçası ducati monster 696 çok hoşuma gitti. Bir de ne kadar katkısı olur bilmiyorum ama hızı sevmeyip kurallara uyan biri olsam da, hızdan veya ani bir durumdan korkmayacak kadar soğukkanlıyım, yani reflekslerimi bırakmam.
Gece olduğundan konuyu toparlayamadım kusura bakmayın ve bütün istediklerimi soramadım ama cevapların akışına göre onlar da aklıma gelecektir. Bana yardımcı olursanız çok sevinmekle beraber, artık araba direksiyonuna oturmaktan birini kurtarmış olacaksınız. İyi geceler.
Düzenleme: Ayrıca eğitim almayı da düşünüyorum.
Ancak internet üzerinden gerek yabancı, gerek Türk sitelerinden saatlerce motorsiklet araştırmasında bulundum. Vardığım kanı düşük motor hacmi olan ve ağırlığı hafif olan motorlardı. Burada her şekilde anlaştık ama dananın kuyruğunun koptuğu yer benim ebatlarımda oldu. Soracaklarım acemice gelecek ama bir yerden başlamak gerekiyordu.
Ben 1.88 boyunda, 115 kilo ve irice bir adamım. (Burada şunu belirtmek istiyorum geniş omuzlu ve az çok adaleli olduğumdan çok fazla motor dengesini kaybetmem sanırım. ) Ve bu ebatlarda 125 ve 250 cc'lik makinalar afedersiniz ama benim içime geçmiş gibi görünmekte. 2007'den beri araba kullanan ve hızı sevmeyen birisiyim. Zaten racing düşünmemekle birlikte 600 cc ss motor ile başlamanın felaket olduğunun farkındayım. Benim düşündüğüm ilk motor tipi cruiser. İlk olarak sormak istediğim c800 veya tarzı(shadow, yamaha) gibi bir makina beni çok mu üzer. Şimdi diyeceksiniz ki ''600 cc fazla dedin ama 800 cc düşünüyorsun''. Öyle ama bu cruiser olduğu için gaz tepkisi düşük diyorlar, ayrıca güçlü biri olduğumu düşündüğüm için motoru tutacağım kanaatindeyim. Bir kaç motor kullanan arkadaşım da bana öyle söyledi en azından.
Cruiser dışında ise diğer mantıklı seçeneğin naked olacağına karar verdim. Güzel, şehir içi kıvrak ve anladığım kadarı ile racingden daha kalıplılar. Açıkçası ducati monster 696 çok hoşuma gitti. Bir de ne kadar katkısı olur bilmiyorum ama hızı sevmeyip kurallara uyan biri olsam da, hızdan veya ani bir durumdan korkmayacak kadar soğukkanlıyım, yani reflekslerimi bırakmam.
Gece olduğundan konuyu toparlayamadım kusura bakmayın ve bütün istediklerimi soramadım ama cevapların akışına göre onlar da aklıma gelecektir. Bana yardımcı olursanız çok sevinmekle beraber, artık araba direksiyonuna oturmaktan birini kurtarmış olacaksınız. İyi geceler.
Düzenleme: Ayrıca eğitim almayı da düşünüyorum.
Son düzenleme: