şikayet etsemmmi????

Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım direk polisi ara kimsenin canı yanmasın herkez ne zorluklarla motor alıyor böyle kansızlar ortada dolaşmasın
dışardan bi telefonla arayıp adını okulunu soyadını ver polise benim düşüncem
sende uzak dur
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
ya abi nedir bu mersinli motor sahiblerinin çektikleri ya resmen motor hırsızlığının başkenti olmuş ya, biz yazın aynı gecede bi mobilet bir de bisiklet çaldırdık ki ikisi de farklı yerlerdeydi, üstelik mobilet de zincirliydi hadi onlar gitti iki akşam sonra kimsenin tenezzül etmeyeceği,döküntü bi mobilet daha çaldırdık aynı yerden. adamlar gelmişler atmışlar götürmüşler pikaba, daha sonra polisler yakalamışlar ama gidenin gittiği kalır. hırsız bir değil ki bitmiyor. ben de motor alacam yaza ne yapsam diye kara kara düşünüyorum ki bizim oralarda alarmdı, zincirdi, kilitti hikaye onlar. bi dünya insan var motorunu çaldıran 45000 nüfuslu ilçede. ne diyeyim Allah ıslah etsin bu şerefsizleri.
hemşerim bu arada hiç düşünme ara polisi, zaten bir sürü insanın canı yandı, bi kişiyi bile kurtarsan bundan sonra kardır...
herkese adrenalini bol zamanlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoruna elektrik vereceksin sağlan bir şekilde belirli yerlerine, bir yerde okumuştum yapılıyor araştırırım, kansızlar yansın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
***********************
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
kaça satıyorlar motorları; bana lazımda ucuz olur hani. :cherry: şaka tabi.
bana değmeyen yılan bin yaşasın dememek lazım.
Allah hiçbirimizin motorunun çalınmasına fırsat vermesin, kötü durum, kendini motoru çalınan adamın yerine koy ve ona ne yapacağını düşün. sonra da git vatandaşlık ve insanlık vazifeni yap tabi eminsen bu işi yaptıklarına.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şerefsizler yakalanınca yaşı küçük yok kıl tüy falan serbest bu seferde akıllanmayıp daha çok büyük can yakarlar
sistemde bi zayıflık var işte herkezin düşüncesi sonuç şikayet et iki dayak eee yine devem biz mi yakalayıp verelim ceza sonra
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst