- Katılım
- 9 Haz 2010
- Mesajlar
- 133
- Konu Yazar
- #1
Güzergay önemli değil bindim bir halk otobüsüne gidiyorum, akşam üzeri olduğu için otobüsde tıka basa olmasada ayakta baya yolcu var,otobüsün ön tarafında 30 35 yaşları arasında bir trafik polisi muavinin yanında ön kapıda dikilmiş ara sıra laflıyorlar,herşey normalken birden arkamızda başka bir halk otobüsü görününce bizim şoför basıyor gaza,durakları es geçiyor vatandaş kaptan inicekvar diye bağırarak otobüsü durduruyor otobüs duruyor ama bu sefer muavin acele edin acele edin diye bağırıp çağırıyor neyse bunlarıda es geçtim trafik ışıklarında ışık kırmızı yanıyor ve bizim otobüs kırmızı ışıkta durmadan basıp geçiyor,otobüsün önündede trafik polisi var, delirdim içim içimiyiyor ama acelem olduğu için sesimi çıkartmıyorum aksi halde iş uzayacak ve polisle kavga etme noktasına geleceğimi biliyorum, hiç sesimi çıkartmadan polisin yaka numarasını telefonuma yazdım,otobüsden indiğimdede otobüsün plakasını not aldım, otobüsün kırmızı ışıkda geçtiği yerde MOBESE kameraları var, polis hakkında şikayetci olmak istiyorum ama nereye başvurmam gerekiyor bilmiyorum, nereye dilekçe vermem gerekiyor bu konuda bilgisi olan varmı acaba ?
Son düzenleme: