Sigortayla İlgili

Katılım
24 Tem 2010
Mesajlar
56
Meraba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var yardımcı olursanız sevinirim şimdi olay şu

2013 de motor aldım 150cc mondi sigortasına 180 lira bayıldım. (Ankara)

sonra askere gittim ve 2014 sigortasını yatırmadım.Şuanda 2015 te geldi üstüne onuda daha yatırmadım ..

Ceza vs aşşa yukarı bana nekadar geçirirler ? oldukça merak etmekteyim:jocolor:

Vergi borcu yok sadece sigorta bu şekilde satamaz mıyım ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst