- Katılım
- 15 Mar 2013
- Mesajlar
- 335
Eleştirmiyorum ama aç kalmak adına para harcamazken , ota para ayırabilmek gerçekten ilginç bir durum. Önceliklerin hususunda biraz daha düşünmelisin.
Tersten koşmanın ve şanssız olmanın tek sebebi plansız ve programsız hareket etmen, o an kendini rüzgarın akışına vermiş ve sağa sola savrulmuşsun, rüzgara yön veremediğin içinde hiç bir limana varamamışsın. Sıkıntılarının ana kaynağında başka bir sebep aramana gerek yok.
Yurt dışına gideceğim diyorsun ama ne yapacağını bilmiyorsun, daha önceki yurt dışına gittiğinde de ne yapacağını bilmiyormuşsun.Yani bir önceki deneyimlerinden farklı olmayacak. Uzamayacaksın ama boşa geçen zaman insanı kısaltır.
Öncelikli yapman gereken şey derbederliği bırakmak ve bir plan proje çizmek. İstemediğim bir mesleğin bölümünü okumak istemiyorum demişsin, o halde istediğin şey nedir? Ona yönel. Bu edebiyat da olabilir. Edebiyat bölümüne girmen oldukça mantıklı geliyor. Getirisi az ama tamda senin talep ettiğin gibi edebiyatı seven kişiler için mutluluğu çok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------
Dip not: Plansız ve programsızlığın kendine en çok güvendiğin noktada bile seni baltalıyor. Evet kalemin ve cümle yapın iyi, ama yazarken bile kendini kaybediyorsun, bir kurgusu olmayan bir amaca hizmet etmeyen bir yazı. Hayatın içinde kendini kaybetmiş bir kişinin kalemi. Bu olumsuz özelliğin ile savaşmadığın sürece mutluluk her zaman senden bir kaç adım uzakta duracak.
Tersten koşmanın ve şanssız olmanın tek sebebi plansız ve programsız hareket etmen, o an kendini rüzgarın akışına vermiş ve sağa sola savrulmuşsun, rüzgara yön veremediğin içinde hiç bir limana varamamışsın. Sıkıntılarının ana kaynağında başka bir sebep aramana gerek yok.
Yurt dışına gideceğim diyorsun ama ne yapacağını bilmiyorsun, daha önceki yurt dışına gittiğinde de ne yapacağını bilmiyormuşsun.Yani bir önceki deneyimlerinden farklı olmayacak. Uzamayacaksın ama boşa geçen zaman insanı kısaltır.
Öncelikli yapman gereken şey derbederliği bırakmak ve bir plan proje çizmek. İstemediğim bir mesleğin bölümünü okumak istemiyorum demişsin, o halde istediğin şey nedir? Ona yönel. Bu edebiyat da olabilir. Edebiyat bölümüne girmen oldukça mantıklı geliyor. Getirisi az ama tamda senin talep ettiğin gibi edebiyatı seven kişiler için mutluluğu çok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------
Dip not: Plansız ve programsızlığın kendine en çok güvendiğin noktada bile seni baltalıyor. Evet kalemin ve cümle yapın iyi, ama yazarken bile kendini kaybediyorsun, bir kurgusu olmayan bir amaca hizmet etmeyen bir yazı. Hayatın içinde kendini kaybetmiş bir kişinin kalemi. Bu olumsuz özelliğin ile savaşmadığın sürece mutluluk her zaman senden bir kaç adım uzakta duracak.