- Katılım
- 11 Nis 2015
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese selamlar.
Konu başlığının "sıfır" olmasını istedim, çünkü bu foruma yeni kaydoldum, ve motosiklet konusunda neredeyse "sıfır"ım...
Lakin bilgimin az olması, heves etmeme engel olmadı nedense. Yapı olarak toplumun geneline hitap eden şeylerden hiç haz almadım. Hatta beni sınırlamaya çalışan, durdurmaya ve bir kalıba sokmaya çalışan herşeye karşı tabiri caiz ise "savaş açtım". Ve nedendir bilmiyorum, motosiklet kullanan insanlar da bana bu yönden yakın geldi hep. Dolayısıyla "motorcuları" hep daha özgür, istedikleri gibi yaşayan, ruhları da motorları gibi gürültülü ve güçlü insanlar olarak gördüm.
Elde edemeyeceğim bir şeye hiç bir zaman sahip olmak istemedim. Dolayısıyla, atıyorum lise/üniversite çağlarında motosiklet kullanmaya hiç heves etmedim. O dönemlerde maddi olarak imkanım olmamasının da bu zamana kadar heves etmemem konusunda etkili olduğunu söyleyebilirim.
Ama artık değil...
Çevremdeki hiç kimse, ama hiç kimse motor almamı istemiyor. Yaş 25, askerlik bitmiş, işim gücüm var ve hala beni bir kalıba sokmaya çalışan insanlar var yeryüzünde ! Böyle anlarda ise benim tek yapmak istediğim şey alıp başımı gitmek. Rüzgarı yüzümde hissederek, olabildiğince uzağa gitmek.
Her neyse, heves ettikten sonra araştırmaya da başlıyor insan. Kader gibi, yazgı gibi önce tarz, sonra motor beğenmeye başlıyor. Ama bir nokta var başlamaya engel olan. Bir kıvılcım lazım insana. Ya da bir rehber. İşte o yüzden aranıza katılmak istediğime karar verdim. Eğer kabul ederseniz, bundan sonra sizinle birlikte, aynı dili konuşan, özgür ve güçlü bir insan olmak istiyorum.
Nereden başlayacağımı bilmiyorum. Birkaç sürücü kursuyla konuştum. B sınıfı ehliyetim olduğu için teorik ders almayacağımı, fakat motosiklet için de direksiyon dersini "adet yerini bulsun diye" 2 ders falan verdiklerini, buna rağmen kurs ücreti aldıklarını söylediler. Dolayısıyla ben de "iyi o zaman, önce motor alayım, sonra ehliyet alırım. Nasıl olsa bir şey öğretmeyeceklermiş" dedim düz mantıkla.
Sonrasında Honda'nın güvenli sürüş eğitimini gördüm. Gidilmeli mi onu düşündüm ama yine net bir karar veremedim.
Kısacası ilk sorum, ne yapmalıyım?
Tarz, motor önerilerinde yeni başlayanlara hep ufak motorlar, hatta scooterlar öneriliyor. Benim tek bir hayalim var, o da chopper kullanmak. Chopper ile başlayabilir miyim?
Başlangıç için, tüm satın alma/sigorta/kasko işlemleri + ekipman masrafları + motorun fiyatı dahil olmak üzere 8-9bin TL gibi bir param var. Ufak çaplı araştırmamın sonucunda Hyosung GV250'nin güzel bir seçim olacağına inanıyorum. Önerileriniz nelerdir? Bu para bu motora ve masraflara yeter mi?
Şimdiden hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum. Ve cevaplar için şimdiden teşekkür ederim. Umarım hep beraber hoşça vakit geçiririz. Şimdilik, sağlıcakla kalın...
Konu başlığının "sıfır" olmasını istedim, çünkü bu foruma yeni kaydoldum, ve motosiklet konusunda neredeyse "sıfır"ım...
Lakin bilgimin az olması, heves etmeme engel olmadı nedense. Yapı olarak toplumun geneline hitap eden şeylerden hiç haz almadım. Hatta beni sınırlamaya çalışan, durdurmaya ve bir kalıba sokmaya çalışan herşeye karşı tabiri caiz ise "savaş açtım". Ve nedendir bilmiyorum, motosiklet kullanan insanlar da bana bu yönden yakın geldi hep. Dolayısıyla "motorcuları" hep daha özgür, istedikleri gibi yaşayan, ruhları da motorları gibi gürültülü ve güçlü insanlar olarak gördüm.
Elde edemeyeceğim bir şeye hiç bir zaman sahip olmak istemedim. Dolayısıyla, atıyorum lise/üniversite çağlarında motosiklet kullanmaya hiç heves etmedim. O dönemlerde maddi olarak imkanım olmamasının da bu zamana kadar heves etmemem konusunda etkili olduğunu söyleyebilirim.
Ama artık değil...
Çevremdeki hiç kimse, ama hiç kimse motor almamı istemiyor. Yaş 25, askerlik bitmiş, işim gücüm var ve hala beni bir kalıba sokmaya çalışan insanlar var yeryüzünde ! Böyle anlarda ise benim tek yapmak istediğim şey alıp başımı gitmek. Rüzgarı yüzümde hissederek, olabildiğince uzağa gitmek.
Her neyse, heves ettikten sonra araştırmaya da başlıyor insan. Kader gibi, yazgı gibi önce tarz, sonra motor beğenmeye başlıyor. Ama bir nokta var başlamaya engel olan. Bir kıvılcım lazım insana. Ya da bir rehber. İşte o yüzden aranıza katılmak istediğime karar verdim. Eğer kabul ederseniz, bundan sonra sizinle birlikte, aynı dili konuşan, özgür ve güçlü bir insan olmak istiyorum.
Nereden başlayacağımı bilmiyorum. Birkaç sürücü kursuyla konuştum. B sınıfı ehliyetim olduğu için teorik ders almayacağımı, fakat motosiklet için de direksiyon dersini "adet yerini bulsun diye" 2 ders falan verdiklerini, buna rağmen kurs ücreti aldıklarını söylediler. Dolayısıyla ben de "iyi o zaman, önce motor alayım, sonra ehliyet alırım. Nasıl olsa bir şey öğretmeyeceklermiş" dedim düz mantıkla.
Sonrasında Honda'nın güvenli sürüş eğitimini gördüm. Gidilmeli mi onu düşündüm ama yine net bir karar veremedim.
Kısacası ilk sorum, ne yapmalıyım?
Tarz, motor önerilerinde yeni başlayanlara hep ufak motorlar, hatta scooterlar öneriliyor. Benim tek bir hayalim var, o da chopper kullanmak. Chopper ile başlayabilir miyim?
Başlangıç için, tüm satın alma/sigorta/kasko işlemleri + ekipman masrafları + motorun fiyatı dahil olmak üzere 8-9bin TL gibi bir param var. Ufak çaplı araştırmamın sonucunda Hyosung GV250'nin güzel bir seçim olacağına inanıyorum. Önerileriniz nelerdir? Bu para bu motora ve masraflara yeter mi?
Şimdiden hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum. Ve cevaplar için şimdiden teşekkür ederim. Umarım hep beraber hoşça vakit geçiririz. Şimdilik, sağlıcakla kalın...