- Katılım
- 1 Ara 2023
- Mesajlar
- 20
- Konu Yazar
- #1
Dostlar sıfır NS 200 aldım. Bayiden teslim aldığımdan andan beri, 2. vitese aldığımda bir sürtünme sesi geliyor. Sesi tarif etmem gerekirse; çocukken bisiklet sürerken lastiğe ses yapması için su şişesi koyduğumuzda çıkan ses gibi. Düşünceniz nedir? Rodajdaki sıfır bir motosikletten gelebilecek olağan bir ses midir? Servise götürmem gerekir mi?