Sıfır motosikletten sürtünme sesi gelmesi

Katılım
1 Ara 2023
Mesajlar
20
Dostlar sıfır NS 200 aldım. Bayiden teslim aldığımdan andan beri, 2. vitese aldığımda bir sürtünme sesi geliyor. Sesi tarif etmem gerekirse; çocukken bisiklet sürerken lastiğe ses yapması için su şişesi koyduğumuzda çıkan ses gibi. Düşünceniz nedir? Rodajdaki sıfır bir motosikletten gelebilecek olağan bir ses midir? Servise götürmem gerekir mi?
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,625
Motosikleti
Ns200 15"
Zincir ayarınızı kontrol edin, fabrika çıkışla gelen zincir ayarı doğru olmayabiliyor.
 
Katılım
1 Ara 2023
Mesajlar
20
En kötü Youtube'a yükleme yapar, buraya da linki paylaşırsınız.

Streamble'ye yükleyip buraya linkini atabilirim ama motosikleti orta sehpada hiç çalıştırmadım. Geçen motosikletin arka tekerinin dönüşüne bakmak için ağırlığı ön tarafa vereyim dedim ama beceremedim. (Sesi size gösterebilmem için şu anlık tek yol bu galiba)
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
854
Motosikleti
Hero Dash 125
Motosikletinizi teslim aldığınız yetkili servise yada başka bir yetkili servise durumu kontrol ettirebilirsiniz. Motosikletinizi sıfır aldığınız için garanti kapsamındadır. Motosiklet bilginizin zayıf olduğunu belirttiğiniz için böyle bir yol izlemek sizin için daha iyi olacaktır görüşündeyim.
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
üstün hint mühendisliğinini bir eseri daha :thumleft:

893y9l.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

893yvt.gif


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

893z9q.gif


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------

893zrz.gif
 
Katılım
1 Ara 2023
Mesajlar
20
üstün hint mühendisliğinini bir eseri daha :thumleft:

Motosiklet bilgisi zayıf bir insan olarak servislik bir durum olmamasını ümit ettim. Konu hakkında yardım alabileceğim ilk yer olarak burası aklıma geldi ama aradığım cevabı alamadım.

Meme'ler çok iyi 😄

Bajaj o kadar kötü bir marka mı ya?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Motosiklet bilgisi zayıf bir insan olarak servislik bir durum olmamasını ümit ettim. Konu hakkında yardım alabileceğim ilk yer olarak burası aklıma geldi ama aradığım cevabı alamadım.

Meme'ler çok iyi

Bajaj o kadar kötü bir marka mı ya?

Siz buraya derdinizi anlatarak, bir şeyler sorarak en iyisini yapmışsınız. Bazı kardeşlerimiz de her ne kadar motosiklet sürseler de yaşlarının çok genç olmasından mütevellit biraz ham, çiğ ve kofik. O nedenle kötüye yormayın, üzülmeyin. Biz de büyüdük, onlar da bir gün büyüyecek.
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
Siz buraya derdinizi anlatarak, bir şeyler sorarak en iyisini yapmışsınız. Bazı kardeşlerimiz de her ne kadar motosiklet sürseler de yaşlarının çok genç olmasından mütevellit biraz ham, çiğ ve kofik. O nedenle kötüye yormayın, üzülmeyin. Biz de büyüdük, onlar da bir gün büyüyecek.

894gbu.jpg



894ic5.gif
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,625
Motosikleti
Ns200 15"
Tam olarak ne yapmam gerekiyor? Motor bilgisi zayıf bir insanım.

Arka tekerleğin ortasında bir adet mil bulunmakta o milin sağında ve solunda 2 adet ayar kulağı bulunmaktadır, o kulakların üstünde sayılar bulunmaktadır ve düzgün ayar için ikiside eşit olmalıdır aksi taktirde yamuk ayar olur ve zincirinizi kasarak ses yapar.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
çocukken bisiklet sürerken lastiğe ses yapması için su şişesi koyduğumuzda çıkan ses gibi.
Demek ki plastik bir şeyler sürtüyor.
Zincir kaydırıcı olabilir, büyük olasılıkla çamurluk olabilir.

Rodajdaki sıfır bir motosikletten gelebilecek olağan bir ses midir?
Sıfır bir motosiklette montaj hatasından kaynaklı garip sesler gelebilir. Olmaması gerekir ama ülkemizin servisleri işte...

Servise götürmem gerekir mi?
Evet.
Sıfır mal almışsınız sonuçta. Sorunsuz ve sessiz bir şekilde binmek hakkınız. Forumlarda kendinizi yormak yerine, bu sorunu yaşamanıza neden olan ve işi bu olan kişileri yorun.
İki gün sonra bir şeyler kırılırsa, derdinizi anlatamazsınız. Götürün, iki dakikada düzeltsinler.
 
Katılım
23 Tem 2020
Mesajlar
253
üstün hint mühendisliğinini bir eseri daha :thumleft:

https://i.imgflip.com/893y9l.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

https://i.imgflip.com/893yvt.gif

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

https://i.imgflip.com/893z9q.gif

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------

https://i.imgflip.com/893zrz.gif

+ made in china tayfa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst