SIFIR MOTOSİKLETİN RUHSATINI BAŞKASI ADINA ÇIKARMA

Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
148
Arkadaslar hepinize merhaba. Yeni motosiklet aldim 2016 model bajaj boxer. Motorun zorunlu trafik sigortasini yaptiracam fakat yasim 21 oldugu icin acaip yuksek fiyatlar cikiyor en ucuz 1270 tl ye bulabildim. Fakat sigorta teklifini annemin tc kimlik numarasiyla sorgulatinca 870 tl civarinda teklif geliyor. Simdi arkadaslar motorun faturasi benim uzerime yapildi faturada benim ismim ve tc kimlik numaram yaziyor. Simdi ben sigortayi annemin bilgileriyle yaptirip ruhsati da annemin uzerine alabilir miyim? Yoksa faturanin annemin uzerine mi yapilmasi gerekiyor? Annemin uzerine alirsam cok iyi olacak 400 tl gibi bir miktar daha az vericem. Yardimlarinizi bekliyorum arkadaslar tesekkut ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaman makinası sahibi bir arkadaş, arkadaşa yardımcı olsun. :)

Malesef dostum bu soruyu faturayı kestirmeden önce sorman gerekiyordu.

Tek seçeneğin o da hiç sanmıyor ama bir yanlışlık oldu vs gibi şeylerle aldığın firmayı yeni fatura kesmeye ikna etmek, aslında bunu yapabilme şansın var çünkü onlar ilk kestikleri faturayı iptal edebildikleri için bir sorun yaşamayacaklardır lakin bu işlem evrak işi demek ve firma böyle bir şey ile uğraşmak istemeyecektir.

Üzgünüm...
 
Katılım
21 Eyl 2016
Mesajlar
18
Arkadaslar hepinize merhaba. Yeni motosiklet aldim 2016 model bajaj boxer. Motorun zorunlu trafik sigortasini yaptiracam fakat yasim 21 oldugu icin acaip yuksek fiyatlar cikiyor en ucuz 1270 tl ye bulabildim. Fakat sigorta teklifini annemin tc kimlik numarasiyla sorgulatinca 870 tl civarinda teklif geliyor. Simdi arkadaslar motorun faturasi benim uzerime yapildi faturada benim ismim ve tc kimlik numaram yaziyor. Simdi ben sigortayi annemin bilgileriyle yaptirip ruhsati da annemin uzerine alabilir miyim? Yoksa faturanin annemin uzerine mi yapilmasi gerekiyor? Annemin uzerine alirsam cok iyi olacak 400 tl gibi bir miktar daha az vericem. Yardimlarinizi bekliyorum arkadaslar tesekkut ederim.

aslında dostum yanlış bilinen genel kanının aksine öyle zaman makinasına falan ihtiyacın yok. fatura kesim tarihinden itibaren 1 ay içerisinde noter vasıtasıyla faturadan satış yapılıypr. yalnız şöyle bir nokta var ki 118 tl ile bitmiyor extra olarak kasko değeri üzerinden tekrar vergi kesintisi yapılıyor. biz geçtiğiğmiz hafta cumartesi 2600 tl kasko değerine karşılık 332 tl noter masrafı ve damga vergisi ıvır zıvır vergisi ödedik.
bence bir sormanda fayda var fakat sigortadan 400 tl kar edicem diye noterede ödeyebilirsin o parayı
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
148
Anladim arkadaslar ben artik faturayi yeniden duzenlettirmeye calisayim o da olmazsa faturadan annemin uzerine devir yapabiliyo muyum ona bakacam
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
179
Motosikleti
2018 SHERCO 250 2021 SYM Symphony 200 2024 TVS Ntorq.
Ben faturayı il değişikliği/ucuz sigorta için değiştirtmiştim. Yanına yenisini yazıp kaşelemeleri yetmişti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst