- Katılım
- 2 Ağu 2014
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar öncelikle herkese selamün aleyküm ve günaydın . Aranıza yeni katıldım google da ve forumda aradım ancak bu konuyu bulamadım daha önce açılmış ise kusura bakmayın . 1 aya kadar sıfır bir cbr 250r almayı düşünüyorum. Motoru gidip aldım diyelim showroom dan çıktım o dakikadan sonra hangi aşamaları yapmam gerekiyor? Motorun açılması için, rodaj gibi bişey varmış galiba onun için falan filan yani kısacası motorun ömrünü uzatmak ve ayarları düzene sokmak için neler yapılmalı? Teşekkürler...