Yorumlara bakıyorum bilip bilmeden okadar saçma sapan yorum yapanlarla doluki ? İlk olarak 2 yıl çinli ile başladım motora, baktımki derdi bitmiyor, sıkıntısı bitmiyor, sonra gözlerim ybr ve bu cb125 gitmeye başladı. Ybr nin piyasası malum daha pahalı, sıfırı ile ikinci elleri arasında pek bi fark yok, daha sonra cb125 e baktım ikinci elleri ybr den daha ucuz, sonra günün birinde benzinlikteyken bir kuryede gördüm motoru ve yanına gittim. Tabi merak ya soruyorum ne var ne yok, sağlammı dedim adam 3 yıldır bindiğini hiç sorun çıkarmadığını söyledi, km bak dedi, baktım ve ne göreyim 105 bin de motosiklet. O dakika kararım kesinlik kazandı ve başladım bu motoru aramaya, 17 bin de buldum ve farklı bir il de olmasına rağmen gidip aldım, fiyatıda uyguna geldi. Tabi biraz masraf yaptım, sonuçta ikinci el, kar zarar ilişkisini hesaplamak lazım. Yaptığım masraf, lastik değişimi, akü değişimi, ön fren disk değişimi, ön fren, buji, değişimi. Ki disk değişimi dışında tümü rutin bakımdır. Bana 500 tl ye patladı ama motorum şuan canavar gibi. Yakıtı kokluyor. 12litre benzinde 375 km yol yaptım şehir içi. Şehir dışında yakıt tüketiminin 2 lt geçeceğini sanmam. Saatte 90 geçmemdiğinde çok fazla yakacak bi motor değil. Hemen hemen cbf kadar iri ve oturaklı bi motor, ybr cb den daha cılız ve küçük duruyor, tercih ediş sebebim biraz da bundandır. 3 yaşını geçmemiş ve öyle çok hor kullanılmamış bu motosikletin kolay arıza yapacağını düşünmem. 2 el de rodajın iyi yapılıp yapılmadığını anlamak için motosikletin kalkışına bakmak gerek, son hız ve seri liği çok önemli. Yorgun motor belli eder kendini, diri motoru da anlamak için biraz bu işi bilmeniz gerekir, tecrübe sahibi olmak gerekir. 6 ay kadardır kullanıyorum bu motoru, hiç bir sıkıntısını görmedim, yaza türkiye turuna çıkmayı düşünüyorum, sonuna kadar tavsiye ederim. İyi günler