Yaw millet hala, BMW ile BORUSAN'ı bir tutuyor ben de fitil oluyorum burada. 800GS hasta bir makinadır. Ultra güzel bir makinadır, 650 den daha fazla performans isteniyorsa ama şehir içinde uçak gemisi kullanıyormuşum gibi hissetmeyeyim deniyorsa alınabilecek en güzel motorlardan biridir. daha geçen hafta test sürüşü yapıldı. 90 la girilen virajda köklenen arka fren ve 1cm oynamayan arka tekerlek. Viraja girerken hayvan gibi basılan kontra ve bırakılan gidon, daha sonra kendi kendine dönülen virajlar... inanılmaz bir yol tutuş, sürüş rahatlığı, güven, stabilite...
Lütfen arkadaşlar, çok söyledim ama... BORUSAN dangoz diye, yapılmış en teknolojik, en rahat ve en sağlam motorlardan birisi olan BMW'ye lütfen laf etmeyelim.
NOT: ısrarla söylüyorum, tekrar etmeden geçemeyeceğim. Dangoz olan istanbul borusan, ankarada hiç bir sorun yaşamadım... .