valla kusura bakmayın gençler ama mesela ybr mi yoksa diğer çinli 125 150 liklermi(arora,drift,wolf falan filan)deseniz japon olarak tabii ki ybr derim ama bu karşılaştırmada alacağınız en nihayetinde CUB dır.elbette ki innova ile çinliler kıyaslanmaz ama o kadar fiyat farkı da bi cub için verilmez.ayrıca cub alan arkadaş genelde kısa zamanda motor büyütmek isteyeceğinden ömürlük bi tane almaya gerek yoktur.ayrıca o çinlilerden alıp da yıllarca ADAMgibi binen biçok arkadaş var forumda ben dahil öyle dökülüyo falan filan hikaye.(adam=motora binerken hakkını veren,bakımını zamanında yaptıran,onu at niyetine kullanmayan,modifiye diye motorun ağzına ***mayan kişiler)...kanımca cub alacaklar 0 çin cub alsalar hem fazla para vermezler,hem garanti olayından yararlanırlar(ki garanti olsa nolur olmasa nolur çin cub parçalar bedava nerdeyse şanzıman 60 lira mesela)hem de 0 motora binmenin tadına varırlar,hem de bende olduğu gibi söke taka motoru bi güzel teknik olarak öğrenip,bi sonraki alacakları daha kaliteli motorlara sağlam bi altyapı hazırlamış olurlar...