- Katılım
- 8 May 2006
- Mesajlar
- 586
- Konu Yazar
- #1
yakın arkadaşıma geçen yaz başı ellerimle aldığım pcx satılıktır. motor showroomdan çıktığı gibi. yan yatmayı bırakın çamura girmişliği yok. elektronik mühendisi aklı başında kariyerli bir insandan olduğundan pizza kuryesi motoru gibi zorlanmadı.
6.500 tl ye bırakıyor. ilgilenen kaçırmasın.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...lik-2014-beyaz-honda-pcx-125-176724199/detay/
SATILMIŞTIR TEŞEKKÜRLER.
6.500 tl ye bırakıyor. ilgilenen kaçırmasın.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...lik-2014-beyaz-honda-pcx-125-176724199/detay/
SATILMIŞTIR TEŞEKKÜRLER.
Son düzenleme: