Sıcak sıcak yeni vidyo geldi Spilberk adamsa gelsin

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,757
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Kel olmak herkesin odagında olmaktır
Bizimkisi şamata yoksa bende tarama özürlüyüm. Bir ara broad casting sektöründe çalıştım ama, benim işim data ve sunucu idi. Video edit, kreatif zımbırtılar bana göre değil.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
Eline sağlık , çok eski bir fotografcı olarak kadraj , ışık vs teknik olarak güzel iş çıkarmışsın , sadece enstantane görüntüler bir video için fazlaca olmuş , her biri güzel ama on videoya serpiştirilecek görüntü tek bir videoda üst üste binince etkisi azalıyor..

Ayrıca şu kalitedeki videoyu , şöyle 4-5 dakikalık azcık tempolu bir sürüş ekleyip bambaşka bir hale getirebilirdin , ha başka yerde bunu isteyen olmaz belki ama bura motosiklet forumu ya hani ondan şeettim 😁
Abi maşallah her sektörde varsın, havacılıkta varmı? 😁

Mavi V-Strom ve manken fotoğrafı efsanelerden biri bence. :)
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Abi maşallah her sektörde varsın, havacılıkta varmı? 😁

Mavi V-Strom ve manken fotoğrafı efsanelerden biri bence. :)
Ehehe o mavi Vstrom la nude çekim bile yaptım Çınarcık Hasanbaba dağlarında hemde , hatta Vstrom Türkiye'de ki abazalar yükle görelim diye hepbir ağızdan yazdılar , günah benden gitti dedim yükledim , birkaç gün sonra aileleriyle foruma girenler var dedi moderatörlerden biri , beni bilgilendirip kaldırdılar 😁
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
Ehehe o mavi Vstrom la nude çekim bile yaptım Çınarcık Hasanbaba dağlarında hemde , hatta Vstrom Türkiye'de ki abazalar yükle görelim diye hepbir ağızdan yazdılar , günah benden gitti dedim yükledim , birkaç gün sonra aileleriyle foruma girenler var dedi moderatörlerden biri , beni bilgilendirip kaldırdılar 😁
V-Strom karizması işte abi, boşuna önermiyoruz. :cool:

V-Strom sahibi olan abilerimin eşleri umarım forumda değillerdir... 😬
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
V-Strom karizması işte abi, boşuna önermiyoruz. :cool:

V-Strom sahibi olan abilerimin eşleri umarım forumda değillerdir... 😬
"Ay vuruldum ben birine sana değil kardeşine" şarkısını söyleyen Mercan isminde bir kız vardı o zamanlar bir kaç şarkıyla parladı sonra kayboldu , bunun konserine gittim bendede 600 mm telezoom lens var ama o ebatta lens ile yakın çekim yapamazsın sırf dikkat çekmek için kullanıyordum ki ağa düşende oluyordu 😁
bahsettiğim zamanlar 2008 falan cep telefonlarının fotograf kalitesi bugünkünden 50 kat düşüktü , konser bitti kız sahneden atladı geldi o fotoğrafları bana verirmisin dedi , tabi dedim hafıza kartın varsa ver laptopdan hızlıca transfer edeyim dedim , o zamanlar öyle wtsup tan gönder falan olmuyordu internet çok yavaşdı , çıktık dışarı mavi vstromun yanına geldik topcase de laptop var , kız vstromu bi gördü dibi düştü , çıktı üstüne fotoğraflarını çektim falan derken bi kocakarı geldi anasımıydı menajerimiydi anlamadım kızdı buna tuttu götürdü , taş koydu hayallerimize 😂
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
"Ay vuruldum ben birine sana değil kardeşine" şarkısını söyleyen Mercan isminde bir kız vardı o zamanlar bir kaç şarkıyla parladı sonra kayboldu , bunun konserine gittim bendede 600 mm telezoom lens var ama o ebatta lens ile yakın çekim yapamazsın sırf dikkat çekmek için kullanıyordum ki ağa düşende oluyordu 😁
bahsettiğim zamanlar 2008 falan cep telefonlarının fotograf kalitesi bugünkünden 50 kat düşüktü , konser bitti kız sahneden atladı geldi o fotoğrafları bana verirmisin dedi , tabi dedim hafıza kartın varsa ver laptopdan hızlıca transfer edeyim dedim , o zamanlar öyle wtsup tan gönder falan olmuyordu internet çok yavaşdı , çıktık dışarı mavi vstromun yanına geldik topcase de laptop var , kız vstromu bi gördü dibi düştü , çıktı üstüne fotoğraflarını çektim falan derken bi kocakarı geldi anasımıydı menajerimiydi anlamadım kızdı buna tuttu götürdü , taş koydu hayallerimize 😂
National Geographic av belgeseli gibi olmuş abi. :D
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
video güzel olmuş;)
memleketin her yeri ayrı güzel
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Nasıl abi? Sende gözükmüyor mu?

Görünmüyor. Kablonet'ten bağlıyım. İlk kim paylaşmıştı? Senin gönderdiğin link çalışmıyor. Adresi kopyalayıp denediğimde hizliresim açılıyor ama "Görsel yüklenemedi" diyor.

Ekleme; telefondan girince gösterdi. Ama telefon da kablonet'e bağlı. İlginç valla.

Ablanın pozunu çok beğenemedim ben; çok kasılmış zorlanmış gibi duruyor, motorun üzerinde rahat değil. Bir de motor sanki havada duruyor, yani arazi sonradan Photoshop'ta eklenmiş, gölge falan yok, ön ve arka plan ışıklandırması da uyumsuz. Yine de tabi ki böyle bir abla ile V Strom'u buluşturup fotoğraf çekmek eylem ve emeğine saygımız sonsuz... :D
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
Görünmüyor. Kablonet'ten bağlıyım. İlk kim paylaşmıştı? Senin gönderdiğin link çalışmıyor. Adresi kopyalayıp denediğimde hizliresim açılıyor ama "Görsel yüklenemedi" diyor.

Ekleme; telefondan girince gösterdi. Ama telefon da kablonet'e bağlı. İlginç valla.
Bizde İnternet Kutusu var ve bir çok site rahatlıkla açılıyor, sitede böyle garip konular yaşayabiliyorum.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Görünmüyor. Kablonet'ten bağlıyım. İlk kim paylaşmıştı? Senin gönderdiğin link çalışmıyor. Adresi kopyalayıp denediğimde hizliresim açılıyor ama "Görsel yüklenemedi" diyor.

Ekleme; telefondan girince gösterdi. Ama telefon da kablonet'e bağlı. İlginç valla.

Ablanın pozunu çok beğenemedim ben; çok kasılmış zorlanmış gibi duruyor, motorun üzerinde rahat değil. Bir de motor sanki havada duruyor, yani arazi sonradan Photoshop'ta eklenmiş, gölge falan yok, ön ve arka plan ışıklandırması da uyumsuz. Yine de tabi ki böyle bir abla ile V Strom'u buluşturup fotoğraf çekmek eylem ve emeğine saygımız sonsuz... :D
Bak bak beğenmemiş ama vstromlu nude fotograf duyunca görmek için nasıl bir çaba vay vay 😂

nasıl havada duruyor yav burası Şile'de evin olduğu yere yakın sahilde kayalıklardı dün gibi hatırlıyorum , vay be 20 sene oldu bu hatunda benim gibi marul olmuştur göçmen kızıydı 😂
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Görünmüyor. Kablonet'ten bağlıyım. İlk kim paylaşmıştı? Senin gönderdiğin link çalışmıyor. Adresi kopyalayıp denediğimde hizliresim açılıyor ama "Görsel yüklenemedi" diyor.

Ekleme; telefondan girince gösterdi. Ama telefon da kablonet'e bağlı. İlginç valla.

Ablanın pozunu çok beğenemedim ben; çok kasılmış zorlanmış gibi duruyor, motorun üzerinde rahat değil. Bir de motor sanki havada duruyor, yani arazi sonradan Photoshop'ta eklenmiş, gölge falan yok, ön ve arka plan ışıklandırması da uyumsuz. Yine de tabi ki böyle bir abla ile V Strom'u buluşturup fotoğraf çekmek eylem ve emeğine saygımız sonsuz... :D
Bu arada esas konu şurada:


İlk fotoğrafa yaptığım eleştiri halen geçerli ama diğer görsellerin içinde gayet güzel olanlar var, eline sağlık @Nikkfurie. (y)

(Bu arada fotoğraf işinde ben de boş değilimdir; zamanında fotoğraf bienalinde 3 sergi 2 atölye kürasyonu yapmışlığım vardır. Yazmış bulunayım...)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bak bak beğenmemiş ama vstromlu nude fotograf duyunca görmek için nasıl bir çaba vay vay 😂

nasıl havada duruyor yav burası Şile'de evin olduğu yere yakın sahilde kayalıklardı dün gibi hatırlıyorum , vay be 20 sene oldu bu hatunda benim gibi marul olmuştur göçmen kızıydı 😂
Işıklandırma kötü; overcast bir günde çekmişsin. Gün doğumu veya batımına 2 saat kalan açık bir günde çeksen hem renk ısısı daha güzel olurdu hem de gölgelendirmelerle formlar daha belirgin olurdu vs. Yapacak bir şey yok. Diğer fotolardan beğendiklerim var. Tekrar eline sağlık.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
Bak bak beğenmemiş ama vstromlu nude fotograf duyunca görmek için nasıl bir çaba vay vay 😂

nasıl havada duruyor yav burası Şile'de evin olduğu yere yakın sahilde kayalıklardı dün gibi hatırlıyorum , vay be 20 sene oldu bu hatunda benim gibi marul olmuştur göçmen kızıydı 😂
Abi hareket eden cisimlerin fotoğrafları çok güzel oluyor, şimdiki makinalar ile harikalar üretirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst