- Katılım
- 1 May 2008
- Mesajlar
- 402
- Konu Yazar
- #1
kısa bir zaman once niyetlendim kenan abimizin kaskından alayım dedim.. aramadıgım yer kalmadı nereyi aradıysam M bedeni bulamadım.. bu nasıl iş yaw.. yarım bir firmada varmıs sanırsam telimi bıraktım depolarına bakıcaklarmış.. duyan bilen goren varsa haber ucursun arkadaslar... taksitle alıcam..