SHOEI NXR-SHOEI GT-AIR Sizce hangisi?

sizce hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    4
  • Anket kapatılmış .
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
46
Arkadaşlar,bu iki kask arasında kaldım sizce hangisini tercih etmeliyim?:sunny:
 
Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
448
NXR yüksek güvenlikli, daha sportif, biraz daha hafif bir kask. GT-Air ise içinde güneş vizörü de olan tur kaskı. Ekstra mekanizma sebebiyle bir parça daha ağır olabilir. Pistte veya sportif sürüşlerde kullanacaksanız NXR'ı, turda veya günlük kullanacaksanız GT-Air'i tercih edebilirsiniz.
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
hafif ve daha güvenli olması sebebiyle nxr'ı seçmiştim. hatta şunu:
http://www.feyizoglu.com/NXR-Seduction-TC-5-Kapali-Kask_49992.html
gayet de memnunum. üstelik ben de boyun fıtığı var anla yani..

burda bir de önemli bir hususa dikkat çekeyim, bana göre kasklarda güneş vizörü güvenliği kısıtlıyor. yani kaskın içinde vizörün içeri girebilmesi için boşluk yer olması gerek. belki de kafamızın en önemli bölgesi böylece daha az korumalı ve haliyle daha az güvenli hale geliyor. hani nerdeyse yarı açık kask gibi özelliği var ama kapalı bir kask. mantıklı değil.

kask benim için güvenlik ve hafiflik demek. dolayısıyla alın bölgesinde güvenlik açığı olan bir kaskı sırf havalı duracak diye almak bana mantıklı gelmiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
46
arkadaşlar tercihimi nxr dan yana kullandım işlerimin yoğunluğundan dolayı yazamadım cevap veren arkadaşlara teşekkürler.bu arada kasktan memnunum şehir içi kullanıyorum gayet güzel.
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
Hayırlı olsun. Yüksek hızlardaki rüzgar sesi, rüzgarı içine alma durumu nedir? Ayrıca buğu yapıyor mu?
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
46
Hayırlı olsun. Yüksek hızlardaki rüzgar sesi, rüzgarı içine alma durumu nedir? Ayrıca buğu yapıyor mu?

teşekkürler.malum,havalar hala tam olarak ısınmadığı için çok yüksek süratlarda deneme imkanım olmadı.haliyle buğu yapıyor çünkü ben kutu içerinde pinlock olsada takmadım:)genelde sıcak havalarda motor kullandığım için pinlock kullanmıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst