Shinya Nakano 2009′da Dünya Superbike Şampiyonasında

Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516



"MotoGP’de gelecek sezon için herhangi bir takımla anlaşamayan Japon yarışçı Shinya Nakano 2009 sezonu için Aprilla takımı ile anlaşmaya vardı. Max Biaggi’nin takım arkadaşı olacak olan Shinya Nakano Aprilla RSV4 modelini kullanacak. Aprilla’nın 2009′da Superbike’da yarışlara sokacağı model Superbike motorlarına kıyasla daha çok MotoGP motorlarının çalışma sistemine benzediğinden, takım yöneticileri her iki yarışçısından da çok umutlu. Biaggi gelecek hafta yeni motorunu test etme şansı bulacakken, Nakano ancak gelecek ay Valencia’da Aprilla’yı test edebilecek."

KAYNAK: http://motomot.wordpress.com/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst