SHARK Speed-R Metalik Siyah tavsiye edermisiniz

Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
selam arkadaşlar motor aksesuarları satan bir sitede SHARK Speed-R Metalik Siyah indirime girmiş 651 lira sizce nasıl kask alınırmı değermi para vermeye birtane kapalı kask almak istiyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
Bu kask için Sharp testi, sağlamlık vb olaylardan bahsetmeyelim artık.
Benimde uzun süredir takip ettiğim bir model. ARMA ENERGY logolu olanı almayı düşünüyorum.
Bu güne kadar olumsuz bir yoruma veya kullanıcıya rastlamadım.
Özellikle dahili güneş vizörü çok güzel diğer kasklardaki gibi değil. Neredeyse tamamen kapatıyor. Alt kısımdan ışık sızma olayı falan yok.
Araştırdığım kadarıyla kafana tam olan modeli almayı öneriyorlar. Zamanla iç pedi esniyor biliyorsun.İlk zamanlar balaklava ile kullanınca sıkıyor diyenler sonradan tam olduğunu söylemiş.



Shark%20ARMA-900x900.jpg
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben daha yeni speed r teksas modelini aldim 740 liraya sizin fiyat daha iyiymis.alin kesinlikle tavsiye ederim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
236
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence o fiyata değer özellikleri ortalamanın üzerinde bir kask. Fakat rüzgar sesi standart kasklar gibi yani sessiz bir kask değil
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
16
Ben 850 ye aldım.
Visor u tam kapattığınız zaman açması cok zor. Eldiven ile neredeyse imkansız. Ses var ama çok rahatsız edici değil.
Genel olarak memnunum.
Ama iyi kazıklanmışım. :)
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
siparişini verdim şimdi bakalım deneyip görürcez normalde ls2 çene açık kask vardı hiç rahat etmedim hep rüzgar yiyorum onun için kapalı kaska yöneldim .
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
126
Hazır konusu açılmışken bende sorayım sorumu. MT Revenge sharptan 5yıldızı var memnun olanda çok fiyatıda uygun, birde şöyle bir şey varki bir kaç kişi scorpion önerdi, bense MT ve Caberg arasında kaldım ye
ardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler.
 
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
299
Motosikleti
BMW R1300GS Instagram:@iboadv
Ben de Shark Speed R Mat Siyah kullanıyorum. Öncesinde LS2 FF396 kullanıyordum.

Kaskı taktığınızda malzeme kalitesini hissediyorsunuz. Ancak vizör de tutabileceğiniz tırnak olmaması, vizörü açıp kapama olayını çok zor hale getiriyor. En büyük ve rahatsız edici dezavantajı bu diyebilirim.

Güneş vizörü iyi. Buğu önleyiciyi de vizöre kolayca takabiliyorsunuz. Ses almıyor dersek yalan söylemiş oluruz ama çok rahatsız edici de değil. Geçen hafta Balıkesir'den İstanbul'a (350 KM) kulak tıkacı takmadan geldim ve kulaklarımda bir rahatsızlık hissetmedim.
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
arkadaşlar metalik olanı kalmamış mat olanını sipariş verdimde merak ediyorum kullanan varsa mat özellikle sönükmü kalır gece sürüşlerinde ?

Shark_Speed-R_Solid_Matte_Black_detail_2_600.jpg
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
Mat modelini kullanıyorum. Henüz 2. kaskım olduğundan olumlu yönlerini sayamam ama olumsuz olarak hiç sevmediğim şeylerde var. Güneş vizörünün açan anahtar çok aptalca bir yerde ve yapıda ilk ayda çevresindeki boyalar soyuldu, kılıfında omzuma asıp yürüdüğüm bir zamanda da çene havalandırmasının kapağı durduk yere çıkmış ondan sonra yalama oldu geçen haftada tırnağı kırıldı,
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Mat modelini kullanıyorum. Henüz 2. kaskım olduğundan olumlu yönlerini sayamam ama olumsuz olarak hiç sevmediğim şeylerde var. Güneş vizörünün açan anahtar çok aptalca bir yerde ve yapıda ilk ayda çevresindeki boyalar soyuldu, kılıfında omzuma asıp yürüdüğüm bir zamanda da çene havalandırmasının kapağı durduk yere çıkmış ondan sonra yalama oldu geçen haftada tırnağı kırıldı,

hocam sizin kaskın başına baya olumsuz şeyler gelmiş işte metalik istememin sebebi oydu ellerinde kalmamış mat olan şeyler nedense hep soyulma yapıyor ama garantisi mevcut değilmi garantiden değiştirmezlermi sonuçta sürtmelerden dolayı oluşmadı.
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
dün akşam kaskı aldım kullandım çok güzel ses hemen hemen yok gibi vizörü açmak için sağ tarafında bir yer yapmışlar kolay açılıyor okadar uğraştırmıyor. soğuk yemiyorum en iyisi bu zaten :) teşekkür ettim arkadaşlar kask içinde yorumlarınız için
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Güzel tercih.Bu arada düz renkler birazdaha ucuz oluyor desenlilerden.Güle güle kullanın :)



http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=41219120&ViewAction=ViewProduct : Fc motoda 322 euro.

http://www.revzilla.com/motorcycle/shark-speed-r-texas-helmet : Revzillada 439 dolar

http://www.fc-moto.de/Shark-Speed-R-Black : 670 tl düz renkleri.

Bu fiyatların altında aldı iseniz normal almışsınız.Güle güle kullanın bende 2 ay falan oldu texas modelini kullanıyorum.

Buda konum :http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/135297-shark-speed-r.html
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Güzel tercih.Bu arada düz renkler birazdaha ucuz oluyor desenlilerden.Güle güle kullanın :)



http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=41219120&ViewAction=ViewProduct : Fc motoda 322 euro.

http://www.revzilla.com/motorcycle/shark-speed-r-texas-helmet : Revzillada 439 dolar

http://www.fc-moto.de/Shark-Speed-R-Black : 670 tl düz renkleri.

Bu fiyatların altında aldı iseniz normal almışsınız.Güle güle kullanın bende 2 ay falan oldu texas modelini kullanıyorum.

Buda konum :http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/135297-shark-speed-r.html

http://www.fc-moto.de/Shark-Speed-R-Black : 670 tl düz renkleri.

bunun matını aldım bende metalik yokmuş fazla renkli oldumu hoşuma gitmiyor tek renk seviyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst