Bu kask için Sharp testi, sağlamlık vb olaylardan bahsetmeyelim artık.
Benimde uzun süredir takip ettiğim bir model. ARMA ENERGY logolu olanı almayı düşünüyorum.
Bu güne kadar olumsuz bir yoruma veya kullanıcıya rastlamadım.
Özellikle dahili güneş vizörü çok güzel diğer kasklardaki gibi değil. Neredeyse tamamen kapatıyor. Alt kısımdan ışık sızma olayı falan yok.
Araştırdığım kadarıyla kafana tam olan modeli almayı öneriyorlar. Zamanla iç pedi esniyor biliyorsun.İlk zamanlar balaklava ile kullanınca sıkıyor diyenler sonradan tam olduğunu söylemiş.