- Katılım
- 21 Nis 2005
- Mesajlar
- 587
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar nihayet işleri bitirdik ve gezmeye başladım. Bügün yagmur yagıyordu ama ama dayanamadım çıktım yola nereye gidecegimedeyolda karar verdim ve bir akyazı tarfı yapayım dedim bakalım karşıma neler çıkacak.
ee yolda bitti olsun ilerde birşey beni çekiyor sag taraftan devam ettim sol tarafa girmeyin diyordu ve orada ne buldum
sülüklügöl alabalık olayı tesisleri
bu makinede artcının oturma yeri rahat ama inip binmesi biraz zor buda onun tepkisi.
Bu arada eskiden ( bugünden önce böyle köy yollarından sakin sakin giderken kaskı çıkarmak gibi bir huyum vardı. Artık asla 20 ile giderken nerden geldigi belli olmayan kocaman bariz kocaman birtaş artcımın kafasına oradan benim kafama geldi ve kucagıma düştü çevreden gelenler köyleri adına özürfilan dilediler iyi insanlar. Ve kaskların takılıolduguna nasıl şükrettim bilemezsiniz.
Güzelbir geziydi gelirgelmez sizlerle paylaşmak istedim.
TEŞEKKÜRLER
ee yolda bitti olsun ilerde birşey beni çekiyor sag taraftan devam ettim sol tarafa girmeyin diyordu ve orada ne buldum
sülüklügöl alabalık olayı tesisleri
bu makinede artcının oturma yeri rahat ama inip binmesi biraz zor buda onun tepkisi.
Bu arada eskiden ( bugünden önce böyle köy yollarından sakin sakin giderken kaskı çıkarmak gibi bir huyum vardı. Artık asla 20 ile giderken nerden geldigi belli olmayan kocaman bariz kocaman birtaş artcımın kafasına oradan benim kafama geldi ve kucagıma düştü çevreden gelenler köyleri adına özürfilan dilediler iyi insanlar. Ve kaskların takılıolduguna nasıl şükrettim bilemezsiniz.
Güzelbir geziydi gelirgelmez sizlerle paylaşmak istedim.
TEŞEKKÜRLER