Sezona Geç Başladık, ama olsun ;)

Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
2
Herkeşlere Merhabaaaaaaaa
Öncelikle tüm site kurucularına, yöneticilerine ve emeği geçen tüm paylaşımcılara ayrı ayrı teşekkür etmeyi kendime görev bilirim :thumleft: (Hakkaten güzel bi düşünceye imza atılmış)

Birazda kendimden bahsetmem gerekirse;
6,5 yaşındayken sahip olduğum ilk bisikletimden bu yana kadar her zaman 2 tekerci olmaya devam ettim. Günler ayları, aylar seneleri kovaladıkça motor hacimleri yaşımla doğru orantılı artmaya:bounce: devam etti. Maddi durumum ve kız arkadaşım (şu anki nişanlım:p) izin verdiği sürece böylece devam edicek. Bu arada 23 yaşındayım. İzmirden katılıyorum. İzmir Üniversitesi, Uluslararası İlişkiler 4. Sınıf öğrencisiyim. Tüm yarışmacılara başarılar diliyorum :cherry:
Bu gün güneş bir başka güzel doğdu bana, çünkü sonunda geceleri rüyalarıma girmeyi başaran o motosiklete sahip oldum. (Türkiye standartlarında taşıt alma prosedürlerinden dolayı azıcık problem yaşasam da) Murædıma erdim...
Umarım beni de aranıza kabul edersiniz. Teşekkürler....

Piaggio X9

2yyustx.jpg
[/IMG]
Arkadaki kişi ben değilim, AmmmAn yanlışlık olmasın :bounce:
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Hoşgeldin hayırlı uğurlu olsun Allah senin hayalini sna nasibetmiş inşallah benim hayalimide bana nasip etsin, çok değil yaa 2013-2014 yeşil siyah bir zx636 istiyorum o kadar :p artık kendimi dordurmam gaymaktaki adam gibi hissetmeye başladım camiye gidip "muturum, muturum" diye haykırasım var :) bu arada arkada ki adamı niye öyle horladın yaa unutma onunda bir ailesi bubaaa diye bağıran evlatları var :p tekrar hayırlı olsun :bestmt:
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
hayirli ugurlu olsun kisin motor surmek de guzeldir hafif sis ile aksam karanligi kivrilan orman yollari bide beyaz chopper olcak altinda hafif usuyecek hafif tirsacaksin gun dogana kadar gezicekain ohh icime huzir ilisti
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
2
Hoşgeldin hayırlı uğurlu olsun Allah senin hayalini sna nasibetmiş inşallah benim hayalimide bana nasip etsin, çok değil yaa 2013-2014 yeşil siyah bir zx636 istiyorum o kadar :p artık kendimi dordurmam gaymaktaki adam gibi hissetmeye başladım camiye gidip "muturum, muturum" diye haykırasım var :) bu arada arkada ki adamı niye öyle horladın yaa unutma onunda bir ailesi bubaaa diye bağıran evlatları var :p tekrar hayırlı olsun :bestmt:

-Teşekkürler. İnşallah nasip eder. Bu konuda çok güzel bir söz var, istersin Evet! der istediğini verir. Hayır! der daha iyisini verir. Bekle! der en iyisini verir. İnsallah sana da en iyisini nasip eder.
-Hiç horlarmıyım yaa. O kişi kahramanlarda Seco abi. Çok iyi kalpli bir insan. Motosikleti aldıkdan önce ve sonrasında çok yardımcı oldu. Ne yapsam hakkını ödeyemem. Bu devirde zor bulunan insanlardan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:40 ----------

hayirli ugurlu olsun kisin motor surmek de guzeldir hafif sis ile aksam karanligi kivrilan orman yollari bide beyaz chopper olcak altinda hafif usuyecek hafif tirsacaksin gun dogana kadar gezicekain ohh icime huzir ilisti

-Çok teşekkürler. Ama ah şu İzmir'imin kocaman damlalı yağmuru olmasa :salut: Geçen gün öyle yağdıki beni görenler jet skiyle geziyorum sandı :cherry:
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
5
hayırlısı olsun Allah kaza bela göstermesin. Geçen cuma bende yagmura yakalandım sudan çıkmış sıpa tabiri ile kendime gülmüştüm :D Güzel İzmirimin yagmuru fena Allahtan kar yok :D
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
396
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT
4 teker vücudunuzu, 2 teker ruhunuzu taşır.

Mutlu, kazasız sürüşler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst