Şeyyy...kem-küm.Ben,alacaktım ama ...

Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Polis; Len Amat gel şu skuterı yakalayak nasıl olsa kaçamaz.
Amat; Zihahahahaha binelim tepesine
Polis; Nerde lan ehliyet
Çocuk; İşte abi bu ehliyet şu da ruhsat :p
Amat; :salut:
Polis; Üzülme olm bir dahaki sefere anaaaa!!! Bi skuter daha :cherry:

gibisinden mi oluyor viper_1 :p ...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Walla bundan iyi bir canlandırma olamaz...::biggrinn

Bazen de polisler kötü kötü gülüyor.Onun da canlandırmasını istiyoruz...:queen:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
102
bende kursa yazıldım 1 ay once.kısmetse alıyoruz ehlıyetı 18 martta.
 
Katılım
14 Ara 2004
Mesajlar
141
viper_1, uyarıların umarım yeni başlayacakların vaya yıllardır motosiklet kullandığı halde ehliyet almayanların kulağına küpe olur.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst