Şeytanın çekirdeği kendisine dokunan herkesi nasıl öldürdü?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ara 2021
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şeytanın çekirdeğini hiç duydunuz mu? Ben biraz önce öğrendim yani izledim ve gerçekten çok şaşırdım.
İkinci dünya savaşında 2 atom bombası var diye biliyorduk aslında 3 taneymiş ama üçüncü atılamamış. Atılmamasına rağmen çok ilginç bir hikayeye sahip olmuş. Bu nedenle bilim adamları bundan korkuyor hatta isminede bu nedenle şeytanın çekirdeği demişler. Siz bu hikayeyi yani şeytanın çekirdeğini duymuşmuydunuz?*

Merak edenler içinde video linkini buraya bıraktım;*
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Onun filmi de var :) Arzu ederseniz izleyebilirsiniz. Olayların gerçek ilerleyiş şekline göre kaliteli bir yapım diyebilirim. Olaylar esnasında gerçekleşmek üzere olan büyük faciayı işkenceli bir ölüm pahasına engelleyen bilim adamı ise kanımca bir kahramandır. Her ne kadar olayın genel içeriği ve amacı bizim açımızdan hoş olmasa da sonuçta kendi insanları ve milleti için çalışan bir bilim adamıydı. Bu gözle bakılırsa "-Oh iyi olmuş" mantığından "-Gerçek bir kahramanmış" anlamına kolaylıkla geçilebilir. Filmini de izlemenizi öneririm.

Aslında mevzubahis şeyi yapmak çok da zor değil. Nükleer elementi alıp santrifuja koyup kütle farkından yararlanarak saflığını arttırdıktan sonra TNT ile patlatıyorsunuz. Sonuç: Ya nükleer patlama, ya da kirli bomba oluyor. Tabi işi garantilemek için kullanılan birçok elementsel veya elektronik kontrol yöntemi mevcut ama bildiğim kadarı ile işin özü bundan ibaret. Nükleer fizikçi bir arkadaşımız varsa daha detaylı açıklayabilir :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

Videoyu izledim de, hatalkı kısımlar da var. Örneğin mevzubahis kaza bir fincan kahve ve tungsteni ayrı tutmaya çalışan şahsın elindeki tornavidanın kaymasıyla gerçekleşmişti. Siz en iyisi o filmi bulup izleyin :cat:
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Onun filmi de var :) Arzu ederseniz izleyebilirsiniz. Olayların gerçek ilerleyiş şekline göre kaliteli bir yapım diyebilirim. Olaylar esnasında gerçekleşmek üzere olan büyük faciayı işkenceli bir ölüm pahasına engelleyen bilim adamı ise kanımca bir kahramandır. Her ne kadar olayın genel içeriği ve amacı bizim açımızdan hoş olmasa da sonuçta kendi insanları ve milleti için çalışan bir bilim adamıydı. Bu gözle bakılırsa "-Oh iyi olmuş" mantığından "-Gerçek bir kahramanmış" anlamına kolaylıkla geçilebilir. Filmini de izlemenizi öneririm.

Aslında mevzubahis şeyi yapmak çok da zor değil. Nükleer elementi alıp santrifuja koyup kütle farkından yararlanarak saflığını arttırdıktan sonra TNT ile patlatıyorsunuz. Sonuç: Ya nükleer patlama, ya da kirli bomba oluyor. Tabi işi garantilemek için kullanılan birçok elementsel veya elektronik kontrol yöntemi mevcut ama bildiğim kadarı ile işin özü bundan ibaret. Nükleer fizikçi bir arkadaşımız varsa daha detaylı açıklayabilir :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

Videoyu izledim de, hatalkı kısımlar da var. Örneğin mevzubahis kaza bir fincan kahve ve tungsteni ayrı tutmaya çalışan şahsın elindeki tornavidanın kaymasıyla gerçekleşmişti. Siz en iyisi o filmi bulup izleyin :cat:

Onemli olan videoyu izlettirmek dogru ya da yanlis gibi bir derdi oldugunu sanmam. En azindan size izlettirmis :D
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Şu an en tehlikeli ve toksik madde olan fil ayağı ise chernobil de reaktörün içinde, toprağa karışıp yer altı suları ile birleşir bir facia oluşturmasından korkuluyor.
 
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
watch


Hikmetine fazla şee yapmamak lazım
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
"Şeytanın çekirdeği" mot a mot ilk nesil Google Translate çevirisi olmuş. "Lanetli çekirdek" veya "Uğursuz çekirdek" sanki aynı anlamı Türkçe daha iyi verirmiş. Şeytan lafı illâ ki kalacak ise "Şeytan çekirdeği" de olurmuş.

Videoyu tabi ki seyretmedim. Zamanında başka kaynaklardan her iki olayı da okumuşluğum var...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Onun filmi de var :) Arzu ederseniz izleyebilirsiniz. Olayların gerçek ilerleyiş şekline göre kaliteli bir yapım diyebilirim. Olaylar esnasında gerçekleşmek üzere olan büyük faciayı işkenceli bir ölüm pahasına engelleyen bilim adamı ise kanımca bir kahramandır. Her ne kadar olayın genel içeriği ve amacı bizim açımızdan hoş olmasa da sonuçta kendi insanları ve milleti için çalışan bir bilim adamıydı. Bu gözle bakılırsa "-Oh iyi olmuş" mantığından "-Gerçek bir kahramanmış" anlamına kolaylıkla geçilebilir. Filmini de izlemenizi öneririm.

Aslında mevzubahis şeyi yapmak çok da zor değil. Nükleer elementi alıp santrifuja koyup kütle farkından yararlanarak saflığını arttırdıktan sonra TNT ile patlatıyorsunuz. Sonuç: Ya nükleer patlama, ya da kirli bomba oluyor. Tabi işi garantilemek için kullanılan birçok elementsel veya elektronik kontrol yöntemi mevcut ama bildiğim kadarı ile işin özü bundan ibaret. Nükleer fizikçi bir arkadaşımız varsa daha detaylı açıklayabilir :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

Videoyu izledim de, hatalkı kısımlar da var. Örneğin mevzubahis kaza bir fincan kahve ve tungsteni ayrı tutmaya çalışan şahsın elindeki tornavidanın kaymasıyla gerçekleşmişti. Siz en iyisi o filmi bulup izleyin :cat:

Bari filmi paylaşsaydında seyredeydik. :mrgreen:
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Onemli olan videoyu izlettirmek dogru ya da yanlis gibi bir derdi oldugunu sanmam. En azindan size izlettirmis :D

Bende izledim, tercih meselesi, bu tür şeylere merakım olduğu için izledim, ama fazla da hevesim olmadığı için detaylı araştırmalarım olmaz, nadiren böyle görünce bakar geçerim.

Video azda olsa merakımı doyurdu, umarım izlemiş olmamın o adama faydası olmuştur. Detaylı araştırma yapmadığım için öğrendiğim şeyleri bilgi olarak etrafta saçmamaya çalışırım, söylemem gerekirse de "şöyle bir videoda .... diyordu adamın biri" şeklinde bahsederim.

Bu videoda öğrendiğim şeylerden biri Rufus oldu, biz Rufusu farklı amaçlar için kullanırdık ama adamlar kitle imha için kullanacakmış az kalsın.. hey gidi Rufus, senle az mı flash diske imaj yazdırdık, Rufus candır, Rufus severiz.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Bende izledim, tercih meselesi, bu tür şeylere merakım olduğu için izledim, ama fazla da hevesim olmadığı için detaylı araştırmalarım olmaz, nadiren böyle görünce bakar geçerim.

Ozellikle bu videonun icerigi ile ilgili yorum yapmadim, genel konusmustum. Bu arkadasin actigi tum konular ayni formatta. Kendi youtube kanalindaki ilginc ama bos videolara link.

g6l0ky0.png
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Fat man and little boy (1989)

Konuyu gorunce su aklima geldi birden, dogrulugu tabii ki bilemedigimiz bir sey;

https://en.wikipedia.org/wiki/Harley-Davidson_Fat_Boy

"
An oft-repeated false etymology claims that the name comes from a contraction of Fat Man and Little Boy, the atomic bombs dropped on Japan during WWII, as a symbolic insult to Japanese motorcycles.[5] This has been debunked, as the name "Fat Boy" actually comes from the observation that the motorcycle is somewhat wider than other bikes when viewed head-on.[6][5] In a 2015 interview, Scott Miller, Harley-Davidson's vice president of styling and product development, confirmed that the name was simply descriptive and had nothing to do with Harley's Japanese competitors.
"
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Konuyu gorunce su aklima geldi birden, dogrulugu tabii ki bilemedigimiz bir sey;

https://en.wikipedia.org/wiki/Harley-Davidson_Fat_Boy

"
An oft-repeated false etymology claims that the name comes from a contraction of Fat Man and Little Boy, the atomic bombs dropped on Japan during WWII, as a symbolic insult to Japanese motorcycles.[5] This has been debunked, as the name "Fat Boy" actually comes from the observation that the motorcycle is somewhat wider than other bikes when viewed head-on.[6][5] In a 2015 interview, Scott Miller, Harley-Davidson's vice president of styling and product development, confirmed that the name was simply descriptive and had nothing to do with Harley's Japanese competitors.
"

Harley'in bir sonraki modelinin adı "Enola Gay" olursa kimse yanlış anlamasın. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst