Seyir halindeyken frenim patladı parçalandı

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba arkadaşlar sağlık durumlarından dolayı foruma giremiyordum fakat bugün başıma gelen olayı sizinle paylaşmak isterim
https://youtu.be/rjkj2Ax-L1s
https://www.youtube.com/watch?v=rjkj2Ax-L1s&app=desktop
 
Katılım
10 Tem 2017
Mesajlar
258
Dostum geçmiş olsun gerçekten tehlikeli sonuçlar doğurabilecek bir şey. O anda eğer salmamış olsa tekrar kendini belki bir kazaya sebep olabilirdi.Gerçekten verilmiş sadakan varmış.
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Aynı olay tvs Apache ile başıma geldi, videodaki o yamulan sarı renkli mili tutan somun civata gevşemiş ve yerinden çıkmıştı, allahtan kırmızı ışığa gelmiştim ve hızım çok düşüktü, bende teker kitledi ama açılmadı, servisin dandikliği yüzünden oldu bu olay, 1 aylık motordu ve servis motoru montalarken vidaların çoğunu gevşek bırakmıştı.. egsozu tutan civatayı bağlamamışlar, 2 ay sonrada vites kolu yerinden çıktı seyir halindeyken, servisi değiştirdim tüm vidaları elden geçirttim :) dandik servisin adınıda vereyim motobest Bayrampaşa/ İstanbul
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Geçmiş olsun hocam. Demek ki çinli motosikletlerin tüm vidaların elden gecirilip vida sabitleyici ile sabitlendirilmesi lazım.
 
Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
649
2006 yılında RAMZEY motorla 90 ile gidiyorken ani frene bastım ve arka frenler kilitlendi. gözümün önünden film şeriti geçti tabi.. motorun arka tekeri sağa sola yattı resmen. arkadaki araçlar sellektör yapıp kornaları çalıyorlar birşeylerin ters gittiğini anladılar tabi ama motor durmuyor 4 şeritli bulvarda gece 11 de işten çıkmışım eve gidicem motorun en son süratinde gidiyorum.. nasıl olduysa motoru yatırmadan fren kilitli vaziyette sanırım 40-50 metre falan gitmişimdir.. arkamdan gelen araç benim şeriti kapatmak için takip etti sanırım biri vurmasın düşünce diye.. yıllar geçti unutup gitmiştim şimdi videoyu izleyince aklıma geldi.. japonlar pahalı diyen olacaktır ama markalı motor alın arkadaşlar.. başka ülkede bile yapılsa o markanın kalitesi yine diğerlerinden öndedir.. RAMZEY markasını türkiyede ilk ben almışım tabi motoru bırakın bisiklete bile binmeyen biriydim araştırmadan gittim ilk gördüğüm bayiiden bir motor aldım ama yanlış seçim yapmışım.. şimdi doğru yolu buldum 10 senedir kafam rahat :) o ramzeyle ne maceralarımız oldu :/ yolda giderken beşik milinin somunu çıktığı için motor ortadan ikiye ayrılacaktı nerdeyse:S daha neler neler :S
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
2000 tl lik motor kameranı sat daha iyisini alırsın ktm de blok parçalıyor abartmayın
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
virajda olsaydı düşmek kaçınılmaz olurdu lakin bakımları yeni yaptırmama rağmen oldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst