- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 78
- Konu Yazar
- #1
250cc seyhanımı satıyorum 2004 model temız 3000 ytl pazarlık payı var foto yollarım ısteyen gelıp bakabılırde mısafırım olur otel ısletıyorum yerım var yanı
maılım:[email protected]
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Forum katılımcılarının satılık ilanlarını daha iyi degerlendirebilmesi ve doğabilecek karışıklıkları önlemek için ilanınızı lütfen örnekteki gibi duzeltiniz !!.... Satış ilanını yayınlamanızdan itibaren ilk mesajınıza kadar geçen sürede veya 24 saat içinde düzeltilmeyen ilanlar silinecektir!!! Örnek ilanını görmek için burayı tıklayın. Resim eklemek için burayı tıklayın
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
Şikâyetler için... [email protected]
************** Site Yöneticisi: teror **************
maılım:[email protected]
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
************** Site Yöneticisi: teror **************