- Konu Yazar
- #1
Hayırlı geceler arkadaşlar. 3 gün önce motorum seyhan 150 yi sattım. sattığım kişi motoru bir arkadaşına vermş ve motorda sorn çkmş motor vites attıktan sonra haraket etmiyormuş. bulunduğumz yerde düzgn usta yok . birisine götrmş debriaj balatası bitmş demiş. başka ilçeye gitmesini söylemiş. benim anlamadığım debriaj balatası bitmiş olsa nasıl vites atcak. ve debriaj balatasıyla motorun haraket edip etmemesi ne alaka. konu hakkında bilgi verebilirseniz teşekkür ederm arkadaşlar.