sevgililer günü

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
tüm "çakma batılı - laylon moderenler" aleminin sevgililer gününü tebrik eder, hayırlara vesile olmasını temenni ederim.

Kuvvetmira
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Ulan ben de moderenlerin arasına adımı yazdıracaktım ki torun - ( Dede 63 yaştan sonra hangi moderenlik ) - demesin mi?
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Bi el verin şöyle ucuz ve farklı bi hediye önerisi lütfen. Akşama kadar vakit var.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
zaten dünyayı kadınlar yönetiyor. perde arkasında onlar var.

erkeg dediğin basit bir canlı. yemeğini ver, kumandayı ver, seksini ver uyusun.

ama kadınlar içten içe yanan bir volkan gibi adeta. hele hele iki kadın karşı karşıya gelince kedi gibi tüylerini kabartıyor ya en çok da buna gülüyorum.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Bi el verin şöyle ucuz ve farklı bi hediye önerisi lütfen. Akşama kadar vakit var.

zaman yoksa tek çaren el emeği:
DSC09864.JPG
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
oldu olacak full ekipman çıksın sevdiceğinin karşısına!

evet dizlik de şart bence :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

Taş olayı yanlış anlaşılmış.
Kadınların bahsettiği tek taş o tek taş değil.

ucuz ve değişik hediye olunca araştırmak ve almak için zamana ihtiyaç var, bu taş meselesi sempatik aslında, uzun yıllar geyiği döner, mchi'nin eşi tarafından gülerek eşe dosta anlatılır diye düşündüm ondan.

kızma mchi, ben de aynı durumdayım :cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Bizimki mutfakta iş yapiyorken telefonundan müzik dinliyor genelde. Parlak zekamı kullandim büyükçe bir bluetooth hoparlor aldim yuksek ihtimal yirttim sayilir bakalım :)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
hayatta bişey almam bişey hediye etmem sırf herkesin kendini hediye almak zorunda hissettiği bir günde asla bişey hissetmem
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
hayatta bişey almam bişey hediye etmem sırf herkesin kendini hediye almak zorunda hissettiği bir günde asla bişey hissetmem
Olum feyzbuka koyduğun 10 fotoğrafı 9'unda ya gözün mor ya kafan sarilı.
Birak şu inadı artık.:)
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Geçen sene hastanedeydim,şimdi askerde oh ohhh :flower:

Hayır 11 şubat yıldönümü 14 şubat sevgililer günü çok stresli oluyor. Birleştirelim diyorum yok.:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Sevgililer evlilik yıldönümü kutlamadığına göre evlilerin de sevgililer günü kutlamasına gerek yok dedim.
Ortam gergin. Sanırım bu gece kanepede uyuycam. Olsun hediyeden kar ettik. 😬
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst