Sen doğarken ağlıyordun, etrafındakiler gülüyordu....
Şimdi ölüyorsun; herkes ağlıyor, sen gülüyorsun...
Hepimiz bir gün rabbimize kavuşacağız. Bu süre içerisinde kaybettiğimiz yakınlarımız için de üzülüp ağlayacağız. Yapacak bir şey yok. Takdir-i ilahi.
Mekanı cennet olsun !