Servisi iyi olan, motosiklet markası yok mu

Katılım
16 Ara 2016
Mesajlar
382
Dostlar merhaba
Genelde iyi bildiğimiz iki marka olan Yamaha ve Honda nın, servislerinin iyi olmadığı söylenir.
Peki istanbulda servisi tamiri iyi olan, işinin hakkını veren, müşteriyi o markayı aldığına pişman etmeyen motosiklet markası yok mudur
 
Katılım
4 May 2016
Mesajlar
476
Arkadaşım hondanın, yamahanın üreteni japon. Ama senin arka mahallendekli servis japon değil. Bildiğin Hasan usta.
O japon servis ağını istediği kadar ciddiye alsın, müşteri hizmetlerini asker gibi disiplinli yürütsün. Sonuçta japonyadan çıkan şirket prensipleri Türkiye'de Hasan ustanın kriterlerine göre yeniden şekillenir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst