seni seviyorum...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
137
Kız: Lütfen yavaşla,ben korkuyorum Delikanlı: Hayır,bak ne kadar
eğlenceli
Kız: Lütfen, lütfen, çok korkuyorum
Delikanlı: Peki, beni sevdiğini söyle
Kız: Seni çok seviyorum, lütfen yavaşla
Delikanlı: Şimdi de bana sıkıca sarıl Kız delikanlıya sıkıca sarılır...
Delikanlı: Kaskımı alıp kendine takar mısın? Başımı çok sıktı.


Ertesi gün gazetelerde şöyle bir haber çıktı:

Motorsiklet Kazası. Motorsiklet, fren arızası nedeniyle bir binaya çarptı.
Üzerindeki 2 kişiden sadece biri kurtuldu.


Gerçek ise şöyleydi:

Yolun yarısında delikanlı frenlerin bozulduğunu anlamış ama bunu kıza belli
etmek istememişti. Bunun yerine, kızdan kendisini sevdiğini söylemesini
istemiş ve kendisine son defa sarılmasını istemişti. Sonra da kendi ölümü
pahasına, kızın başlığı takmasını ve hayatta kalmasını sağlamıştı.

*** İŞTE GERÇEK AŞKIN ANLAMI DA BUYDU


- - - - - - - - - - - - - - -

Siz gerçek aşkınızı buldunuz mu, yoksa hala bulamadınız mı, yoksa gerçek
aşkı bulduğunuzu mu sanıyorsunuz ?..

Gerçek aşkınızı bulduysanız, en içten duygularınızla, yüreğinizle,
"aşşkkııııııııımmmmm, seni seviyorum" diyebiliyorsanız ona sımsıkı sarılın.
Ve ona şu iki kelimeyi söylemeyi hiç bir zaman ihmal etmeyin; SENİ
SEVİYORUM
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
abi bana denk gelmedi gerçekten güzelbi duygu olsa gerek takdir ettim rahmetliyi eminim bende sevsem aynı fedakarlığı yapardım
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dağıldım resmen :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amanın...:cyclopsan
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Bu konu belki 3, belkide 4 kere yayımlandı zaten :). Aynı zamanda bildiğim kadarıyla bu olay sadece hikaye. Be arkadaşım o kadar muhabbet edecek vaktin vardı da neden motor freni yaparak durmadın ...
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Tamam olm konunun anlam ve ehemmiyeti farklı ona birşey söylemiyorum. Ama objektif olarak bakacak olursak ne arkamdakini ne kendimi tehlikeye atmaya gerek yok :p. Motor freni yapar dururum :cherry: ...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Metal +1
O hızda kaskı nasılda çıkarıp takmış o da düşündürüyor, ayrıca genelde ön ve arka frenler birbirinden bağımsız çalışır. Bide şu var ki, frenin tutmadığını fren sıkmaya ihtiyaç duyduğunda anlarsın. Eğer tutmuyorsa zaten o anki ihtiyacını karşılamadığı için ilk fırsatta patlarsın :) Yani o kadar muhabbete zamanın kalmaz.
Tamam duygusallığın içine ettik biraz ama FAKE işte ne yapalım :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ayyy ayyyy erkeklerle romantizim böle yaşanır işte
yazık sizin karınıza sevgililerinize :mrgreen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
dishy' Alıntı:
ayyy ayyyy erkeklerle romantizim böle yaşanır işte
yazık sizin karınıza sevgililerinize :mrgreen:

Abi ölmeden yaranamıyorsun zaten bunlara :p. Demek ki kazanın kokusunu aldığın zaman "nasıl bu kazayı en hasarsız şekilde atlatırım" diye düşüneceğine "ölürsem azar işitmem ve romantizm in doruklarına ulaşırım" gibisinden düşünmek daha iyi olur :p. Ayrıca biz hanımlarımızı veya sevgililerimizi kasksız dolaştıracak kadar salak, motor frenini bilmeyecek kadar acemi değiliz :) ...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Ayrıca biz hanımlarımızı veya sevgililerimizi kasksız dolaştıracak kadar salak, motor frenini bilmeyecek kadar acemi değiliz

Doğru söze ne denir ki başka....
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Çok yaptım, da bununla alakalı niye sordun onu anlamadım. Biz burda kaza yapan birini eleştirmiyoruz veya dalga geçmiyoruz. Bu olay tamamen hikayedir, ve bunun defalarca kez forumda açılmasından dolayı artık biraz cılkı çıkmıştır. Böyle bir olay sadece yazı olarak yazılmayıpta para harcanarak film veya dizi çekilse onunla da dalga geçerim, hatta o zaman herkes inanır sahte olduğuna :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
arkadaşın huyudur alakasız soru sormak :mrgreen:
bana da yapıp sinirlerimi zıplatmıştıı :queen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Hand Office e Outlook kuramadım deli olucam bırakın şimdi kazayı falan :p ...
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
bu topic kitlenir yakında benimde bi mesajım olsun bari:mrgreen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
oldum olası bu hikayeyi çok saçma bulduğumu belirtmeden geçemiyecem...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst