Sen Bunu Anlayabilir misin Teyze? Aloooo! / Ayşe Şule Bilgiç

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Geçen gün trafikte saçma sapan bir soruyla karşılaştım. Orta yaşlı bir teyze ışıklarda bi arabanın arka camından elini uzatıp durdurdu beni. Merakla teyzeye bakarken;



"Hiç yakışıyo mu, yazık yazık ne güzel kızsın, neden biniyosun buna? nıç nıç nıç?" dedi. Haydaaa, teyze sanane, ayrıca neden yakışmasın, niye yazık ve teşekkür ederim ama güzel bi kız olmamla bunların ne ilgisi var. Tabi tüm bunlar kafamda dönerken sevgili teyzeye 10 numaralı gülüşümden 7 numaraya geçen tatlı-ekşi gülücüğümü atmakla yetinip yoluma devam ettim. Ama kendi kendime de soramadan edemedim "Neden biniyorum motora?" Aha ahiret sorusu no bilmem kaç. Zaten kaskımı her kafama taktığımda aynı şey oluyor. Sanki bu dünya ve hayatta nefret ettiğim her şey o kaskın dışında kalıyor bense hayatta en sevdiğim şeyle başbaşa... Aslında sorunun cevabı hemen kaskımın vizöründen yüzüme vuran çocukluk aşkım; rüzgardaydı. Küçük yaştan beri hayatta beni en mutlu eden şeylerden biri, rüzgarın tenimde hissettirdiği o adlandıramadığım duyguydu.

O yüzden olsa gerek veletken mahallemizdeki o dik yokuştan her inişimde kollarımı iki yana açıp olanca gücümle aşağı koşturmam ve gün içinde bunu sayısını hatırlamadığım kadar tekrarlamam. Okula başladığım dönemde ilk bisikletimi aldım. Artık yokuş aşağı koşturmadan da aynı hissi hatta daha fazlasını yaşayabiliyordum. Bisiklet çocukluğumun en önemli arkadaşıydı misketlerim, toplarım ve arabalarımla birlikte. Daha o zamanlarda bisikletin tepesinde son viteste rüzgarla en sıkı temaslarımı yaşarken kafama koymuştum, bunun daha fazlasını istediğimi anladığım zaman. Ailemin, çevremin tüm baskısına rağmen kendi ekonomik özgürlüğümü sağladığımda benim olmasını istediğim tek bişey vardı. MOTOR.

Ve öyle de oldu. Kazandığım ilk parayla (ki bu para aldığım motorun ancak yarısı ediyordu) kendime hayatta en çok istediğim, özlediğim ve beklediğim şeyi borç-harç aldım. O gün bu günden yaklaşık 1,5 sene önceydi. Annem günlerce konuşmadı, babam yorum yapmadı, abim onayladı. Benim artık bir motorum vardı. Yeni yeni kullanmaya başladığımda yaşadığım en büyük sıkıntı kafamdaki o aşkımla arama giren koca şeydi. Nefret ettim ilk zamanlar kasktan. Ama ne kadar önemli ve gerekli olduğunu bildiğimden olsa gerek kısa zamanda çözdük aramızdaki sorunları. Şimdi mecburiyetten doğan harika bir ilişkimiz var.

Asla onsuz çıkmam yola. Motorumun üstünde hissettiklerimi, motora neden bindiğimi, onu kendime kendimi ona ne kadar yakıştırdığımı, en tutkulu erkek arkadaşımın bile onun tahtını sallayamadığını anlatmak isterdim sevgili teyzeye.Ve en mutsuz anımda bile onun üstündeyken hep o en sevdiğim 10 numaralı gülümsemem vardır yüzümde. Sen bunu anlayabilir misin teyze? Siyuleytır,elegeytır! AyşeŞule BİLGİÇ F650GS-Rüzgarınkızı Etenşın pilis Arkadaslar bu yazilarda adi gecen motor sevdalisi genckiz tamamen iyiniyet ve paylasım ruhu ile yasadiklarini ve cevresinden duyduklarini bir yazi dizisi haline getirmistir. Olaylar bizzat kendi yasadiklarindan ya da yakin cevresinden duyduklarindan olusmaktadir. Hicbir kar amacı gudulmeden yazilan bu yazilari, keyiflen okumaniz, hafif tebessüm etmeniz ve vakti zamaninda benzer hisleri yasamis ya da en kisa zamanda (mutluluk verici olanları tabi ki) yasayacaginiz duygusuna kapilmaniz dileğiyle.... PiSiPiSi: Her türlü yorumlariniz dusunen, yazan, okuyanlar icin onemlidir.


Ayşe Şule BİLGİÇ
[email protected]
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
34
18 yasın da msddi özgürlüğünü kazandığı halde 28 yasında hala kendi motorunu ( 600 cc den asağısını kabul etmiyorum)alamamıs biri olarak ağlamak istiyorum .:salut:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
motor aldigimdan beri etrafimdakilerin "yaa ama cook tehlikeli" ve buna benzer laflarina deyisik bin bir laf arayan ben sonuda pes edip, "evet cook tehlikeli, ama seviyorum" demeye basladim. ne o ya? motora biniyorum diye sürekli özür bulmakmi zorundamiyim?
adessofive 600cc nin altindaki motorlari motor dan say bence. Istanbul trafiginde scooterimle aldigim zevki 750 lik motorumla kesinlikle alamiyorum.
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
Teyzenin cevabı

hmmm güsel olmuş ama eksik....bu sevdayı bilmeyen kişilere tam olarak açıklayamamışsın malesef...bilmeyen bir insan yani başka bir teyze ne anlar ;

1- güsel kızsın bişi demedik....
2- Para kazanmışsın kendini bişi sanıyorsun, öle her para kazanan istediğini yapsaydı ohoo pehhh...bizim zamanımızda.....(diye gider....)
3- Ne yani sırf rüzgar vursun diyemi motor aldın kızım.. madem öle git vapura bin..önde dur bak nasıl rüzgar geliyor...gülmek istersende motora binen kızlara bak gül .. bek ben ne kadar güldüm 100 numara gülüşüm bu (wc gülüşü)
4- Kadının yeri evidir...sorumluluklarıdır..ilerde bak çoluk çocuğa karışcaksın ....alt kat komşun bunu öğrenirse bidaha güne müne çağırmaz söliimmm......

Evet malesef kanı budur..bu sadece motor tutkunları için değil, paraşüt tutkunlarından tutun , hayvan severlere kadar aynıdır....sen neden onun hayvan sevdiğini anlamassın ...oda senin neden paraşüt sevdiğini anlamaz...anlamsız gelir.....senin yazdığını özetlemek gerekirse.... tek kelime yeterli..........

"Mutluluk"

Neden diye soranlara ...her hangi bir şey için..benim tek cevabım...

Bana mutluluk veriyor.....seni ne mutlu eder?


Paylaşım için teşekkürler............:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
haklısınız herkese demmeki aynı şeyler söylüyorlar ya akrabalar yada çevredeki
insanlar araba kazasında ölen yokmu yada yanlış iğneden yada yürükene
inşaattan düşen tuğladan yada sokaklarda yaya giderkene neyse bu listenin sonu gelmez ben 2ay önce motor binmeye başladım ve artık inmicem :queen:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
necdet, motordan da inemezsi, indigin vakit kendini eksik hissedersin, uzun zaman binmedigin vakit de hasta olursun... ne garip bir tutkudur... 11 seneden beri kulaniyorum ve 11 senden beri bunun neden böyle oldugunu anlayamiyorum, motora binmemis kisiye nasil anlatayim? mertdg nin cevabi cok güzel :cat: hemen repatuarima kattim.
 
Katılım
10 Ağu 2005
Mesajlar
101
Tarz

Her motorun ayri bir zevki vardir ister 600cc ister 125cc ister super sport ister cruiser.
motorun buyukluguyle ya da gucuyle alakali degildir motordan sayilmasi. kendi tercihlerinizi dayatma olarak sunmayin bence.
Scooter sehiricinde surulebilecek en super motordur. cruiser doya doya gezmek icin en iyisidir. super sporttan baskasi hiz tutkunu alamaz vs vs. Tabii bunlar benim fikirlerim zevklerim. Ben hayatta supersport surmem mesela. ama onu seveni anlarim.
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
N_O_S' Alıntı:
teyze haklıı :D :D uheuheuhe şaka tabiii



Teyze haklı tabi.... aferim teyze devam......arkandayız......sen genede araba kullanırken bizlere dikkat et.... biz sana dikkat ediyoruz.......:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
intercom' Alıntı:
necdet, motordan da inemezsi, indigin vakit kendini eksik hissedersin, uzun zaman binmedigin vakit de hasta olursun... ne garip bir tutkudur... 11 seneden beri kulaniyorum ve 11 senden beri bunun neden böyle oldugunu anlayamiyorum, motora binmemis kisiye nasil anlatayim? mertdg nin cevabi cok güzel :cat: hemen repatuarima kattim.


evt çok haklısın intercom ilk önce bin dicen ondan sonra konuş
bizim millet motoru geç gördü ve keşfetti avrupada insanlar 40senedir biniyor
bizde ozaman daha araba diği bişey yoktu( tek tük)ama alışacaklar
geçte olsa:)
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
motor cin işi şeytan işi binmesini kullanmasını beceremeyenler,,,pekiiiii araba ne işi...?:cyclopsan

size başımdan gecen bir olayı kısaca anlatmal istiyorum..
Olay fii tarihinde değil 7 ay önce 2005 kasım ayında daha öncesinde olmayan ilk motorum olan yamaha YBR 125'cc almamla başladı. 11.ay asker yollama vaktidir..vatan borcudur.. ödemek lazım..Bacanağımın kardeşini askere yollamak için daha motorum 3-5 günlük iken hanımıda aldım arkama asker yollamaya asker evine..
Muhabett iyi iken bacanağımın amcası;NASIL GELDİNİZ BURAYA ARABAYLAMAMI OTOBÜSLEMİ..?dedi...

ben: HAYI MOTOSİKLET İLE GELDİM..

amca:NEEE.. O ŞEYTAN İŞİ İLEMİ..KAZA YAPIP ÖLDÜRMEKMİ İSTİYON KENDİNİ....?

ben: AMCA NE OLDU..ALT TARAFI ULAŞIMIZI KOLAYLAŞTIRACAK VE BENİM COK İSTEDİĞİM BİRŞEYİ
ALDIM NE VAR BUNDA..

amca: KAÇ PARAYA ALDIN ŞEYTAN İŞİNİ..

ben: BİRAZ PAHALI...2600 YTL'ye....

amca:NEEEEE... BU KADAR VERİLİRMİ BU ALETE..BU PARAYA BİR ARABA
ALIRDINDA....DA....DA....DA... devam edip gidiyor..
Bacanağımda birkaç ay sonrada ona destek olarak bir YBR'de ona aldık..Bana söylediği laflar bacanağıma söylediği lafların yanında devede kulak kalıyor....

Neyse....asıl sadete geleyim.....Bizim amca bize bir ton laf söledi o para verilirmi, o paraya araba alınır diyordu...biz verdik motora 2600 ytl. 1,5-2 ay oldu kendiside o hani şeytan işi vardı ya hani o alet... İşte o alete 3100 ytl verdi...
Allahım sen bilirsin......ben başka laf etmicem...arkadaşlar siz ne diceksiniz merak ediyorum.....:p
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
mertdg' Alıntı:
"Mutluluk"

Neden diye soranlara ...her hangi bir şey için..benim tek cevabım...

Bana mutluluk veriyor.....seni ne mutlu eder?


............:rendeer:



Aynen Katılıyorum..:cat:
Yaş,cinsiyet,motor CC,tarz farklılıklarına bile saygı göstermeyenlerimiz var.
Herkesi görmek istediğimiz gibi değilde gördüğümüz gibi sevsek...

hakpek' Alıntı:

Neyse....asıl sadete geleyim.....Bizim amca bize bir ton laf söledi o para verilirmi, o paraya araba alınır diyordu...biz verdik motora 2600 ytl. 1,5-2 ay oldu kendiside o hani şeytan işi vardı ya hani o alet... İşte o alete 3100 ytl verdi...
Allahım sen bilirsin......ben başka laf etmicem...arkadaşlar siz ne diceksiniz merak ediyorum.....:p

Walla amcana bişi söyliyemicem ben, çünkü aynısı benim başıma geldi..
Bu bir hastalık hemde çok fena bulaşıcı bir hastalık..:p
 
Son düzenleme:

bgr

Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
6
Bana kalırsa herkezin içinde motor sevdası var sadece buna cesaret edemeyenler motora mok atıyorlar :bounce:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
62
Ortaçağ prensleri neden tahta tekerli arabaların tenteleri altında yayıla yayıla değil de atların rahatsız eğerlerinde dörtnala yol almışlarsa bizler de motorlarımıza aynı sebeplerle biniyoruz bence...

anlamayana anlatmaya çalışmak anlamsız...
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Ne demişler At avrat Silah ... günümüzde silahlaşıyoruz allahıma bin sukur s. Eeee avratsızda olmaz tabiii ama gunumuzde duzgun akli basinda bi evlilik yapmak kolay degil ... Geriye birde At kalıyor . Atla gezecek halimiz yokya bizde motorlarimizda idare ediyoruz ... Hehehehehe :mrgreen: Teyzemeee ...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
85
motor cin işi şeytan işi binmesini kullanmasını beceremeyenler,,,pekiiiii araba ne işi...?:cyclopsan

size başımdan gecen bir olayı kısaca anlatmal istiyorum..
Olay fii tarihinde değil 7 ay önce 2005 kasım ayında daha öncesinde olmayan ilk motorum olan yamaha YBR 125'cc almamla başladı. 11.ay asker yollama vaktidir..vatan borcudur.. ödemek lazım..Bacanağımın kardeşini askere yollamak için daha motorum 3-5 günlük iken hanımıda aldım arkama asker yollamaya asker evine..
Muhabett iyi iken bacanağımın amcası;NASIL GELDİNİZ BURAYA ARABAYLAMAMI OTOBÜSLEMİ..?dedi...

ben: HAYI MOTOSİKLET İLE GELDİM..

amca:NEEE.. O ŞEYTAN İŞİ İLEMİ..KAZA YAPIP ÖLDÜRMEKMİ İSTİYON KENDİNİ....?

ben: AMCA NE OLDU..ALT TARAFI ULAŞIMIZI KOLAYLAŞTIRACAK VE BENİM COK İSTEDİĞİM BİRŞEYİ
ALDIM NE VAR BUNDA..

amca: KAÇ PARAYA ALDIN ŞEYTAN İŞİNİ..

ben: BİRAZ PAHALI...2600 YTL'ye....

amca:NEEEEE... BU KADAR VERİLİRMİ BU ALETE..BU PARAYA BİR ARABA
ALIRDINDA....DA....DA....DA... devam edip gidiyor..
Bacanağımda birkaç ay sonrada ona destek olarak bir YBR'de ona aldık..Bana söylediği laflar bacanağıma söylediği lafların yanında devede kulak kalıyor....

Neyse....asıl sadete geleyim.....Bizim amca bize bir ton laf söledi o para verilirmi, o paraya araba alınır diyordu...biz verdik motora 2600 ytl. 1,5-2 ay oldu kendiside o hani şeytan işi vardı ya hani o alet... İşte o alete 3100 ytl verdi...
Allahım sen bilirsin......ben başka laf etmicem...arkadaşlar siz ne diceksiniz merak ediyorum.....:p

İlk tekerlek bulunduğunda elemanlardan biri beni mi imaa ediyosun demiş ama ilk araba yapıldığında da maşallah ilk kendi binmiş :queen: :queen: :queen:(C.Y ) .. aynı bu dava
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst