sele çok kötü gözüküyor...

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s.a motormun selesi çok çirkin duruyor şu alt kısımdaki demirlerin gözükmesi onu çirkin yapıyor hem demirleri örtmek hemde o kısmak bagaj yapsam olurmu cup motorlardaki gibi bi selenin daha çok yakışacağını düşünüyorum bu olabilirmi??
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bencede daha iyi olur
istedikten sonra neden olmasın
önce sprelle ortadaki demiri kestir gerisini ustalar uydurur
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
iki sele arasindaki demiri kesip mondial hyena'nin birlesik selesinden takabilirsin buyuk ihtimalle.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
gayet güzel bir moped işte, bence hiç elleme... hiç birşey orjinali gibi olmuyor.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst