Selçuk-Efes-bornova:)

Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
bahar gezisi Selçuk-Efes-bornova :)

sabah arkadaşımla kahvaltı ederken yarının yagmurlu olacağı ve ben motorsuz napalım geyiği dönerken cumartesi gunumuz güzel geçsin diyerek harika bir gün geçirdik,toplam 200km ye yakın yol yaptık ayrıca efese doyamadan geri geldik:pale: ama en kısa zamanda bir kez daha gidicez,gerçekten çok büyüleciydi
ilk olarak erken osmanlı sanatının bir örneği olan beylikler zamanından kalma isabey cami ile başladık

kendisi:)


sonra sırada st.john klisesi vardı es geçmeyin mutlaka görün derim:cat:

klisede :queen:
















vaftiz edilemedim:mrgreen:



şimdide seven sleepers hikayesini bilenler mutlaka gelsin:cherry:








ve efes burda 1hafta kalsaydık ancak yeterdi:)


buraya girilmiyordu:cherry:



























ve bornova yolları taştan diyerek yine düştük yollara..:mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
makinenin sarjı az olduğu için herşeyi cekemedim istediğim gibi
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
img2354bk1kt0.jpg

Bak şimdi ayıp etmişsin bizi almadan gecmişsin soyleseydin keşke bizde gelirdik Neyse bidahaki sefere.Biz aydın yolu üzerindeyiz bi dahaki sefere berabaer gitmek dilegiyle fotolar güzelmiş :cat: :cat:
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezi olmuş hedo :cat:
Havalar soğumadan gezen gezene bu sıralar. Hayırlısı kazasız olsun da tek.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
efes enfes :queen:
ellerine sağlık paylaşımın için teşekkürler
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
Bak şimdi ayıp etmişsin bizi almadan gecmişsin soyleseydin keşke bizde gelirdik Neyse bidahaki sefere.Biz aydın yolu üzerindeyiz bi dahaki sefere berabaer gitmek dilegiyle fotolar güzelmiş :cat: :cat:

doğru diosun walla bilsem haber verirdim gercekten birdaha mutlaka gelicem zaten sözüm var sana:cat: teşekkürler arkadaşlar:)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Süper bir yer efes antik kenti...açıkhava tiyatrosu çok büyüktü.yanlış hatırlamıyorsam 30bin kişi kapasiteli olabiliyordu sanırım.Ama ambiansı sanırım bozulmuş tam emin deilim.Çok mükemmel bir yer.Nisan ayında gezmiştim bende.Birçok japon turist ağırlıklıydı misafirler...
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
ben bı ses deneme 1-2 cektım:mrgreen: ambians ta sorun yok:queen:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
21
arkadaşlar memleketimi beğendiğiniz için sağ olun ama bir dahaki gezinizde birlikte olmayı isterim selamlar
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
tebrikler çok güzel bi gezi olmuş.Yamaha ybr ile herşey daha güzel........:mrgreen:
 
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
26
Valla arkadaşlar çok zamandır memleketime gidemiyordum sayenizde biraz hasret gidermiş oldum. Sağolun. Özlemişim beeee
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ah ahh motosikleti satmadan yapmadık böyle geziler içimizde kaldı :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
msj yazdığım tarihte motosikletim yoktu. Ama şimdi bir zatçığım var :) havalar ısınsın ver elini geziler. Gerçi her koşulda karda dahi motosiklet sürüyorum. Fakat gezilerin zevki sıcakken çıkar.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ömürünüze bereket, Efes en çok görmek istediğim yerlerdendir, bir türlü fırsat olmadı, umarım bir gün motosikletimizin cc'sini yükselttiğimizde motosikletle geliriz.
Bol bol da fotoğraf var ne güzel.:)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
paylaşımın için saol gezdiğin yerler harika resimleride konuşturmuşsun:wiinkk:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
eroldayı teşekkürler:cat:
cloud mutlaka fırsat yarat bencede hatta cc yi büyütmeden gel:)
bahar gelsin izmir mt içinde güzel bir organizsayon yaparız:wiinkk:
 
Katılım
9 Ocak 2007
Mesajlar
14
çok güzel bi gezi olmuş.çok güzel yerler herkesin gidip görmesi gereken yerler.fotolar çok güzel olmuş eline sağlık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst