- Katılım
- 29 May 2006
- Mesajlar
- 29
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar...
Bende sitenin yeni üyelerindenim, ismim Arif , 76 istanbul doğumluyum evli ve çocukluyum (Ece ve Emre isminde 21 aylık ikizlerim var)
Bugüne kadar çok istememe rağmen henüz bir motosiklet alamadım. (ama çocuklarıma akülü bir motosiklet aldım ) , motosiklet kültürüne yabancı olmasın diye ) Bende A2 olmadığı için bu yazda motorsuz geçecek gibi. Bu kadar beklemenin yettiğini ve acilen bir A2 birde Hysoung GT 250 almanın zamanının geldiğini düşünüyorum (Gönülde R6 var ama bende de acemilik var) Sizden ricam; bana İstanbul avrupa yakasında Beylikdüzü – Beyazıt arasında olabilir (K.çekmecede oturuyorum) vitesli motosikletle eğitim veren sürücü kursu tavsiye edebilir misiniz? Daha önce bir iki kez ehliyet alma girişimim olmasına rağmen; sürücü kurslarından yapılan ;”Biz motosiklet ehliyeti veriyoruz ama eğitim vermiyoruz, sınava kendi motorunuzla geleceksiniz” gibi açıklamalar nedeniyle ehliyet alamadım ama bu sene kararlıyım, olmazsa “villa levent”e gidip ehliyeti alıcam. Bu arada sizin sayenizde Pazartesi sendromu yaşamadan işe geliyorum haftasonu gezilerinize ait fotoğraflar ve açıklamalar ile haftaya keyifle başlıyorum. Bunun içinde hepinize teşekkür ederim.
Biraz uzun bir giriş oldu galiba, tüm motosiklet kullanıcılarına kazasız sürüşler dilerim, arkadaşlar yaz geldi özellikle istanbul trafiğinde araçları içinde pişen sürücüler sizleri motor üstünde keyifle giderken görünce sıyırıyor (ben gıpta ediyorum) ve arabalarıyla motor kullanıcılarına tacizlerde bulunabiliyor, lütfen dikkatli olun... Allah hepimizi bu tür cahil insanlardan korusun.
Bende sitenin yeni üyelerindenim, ismim Arif , 76 istanbul doğumluyum evli ve çocukluyum (Ece ve Emre isminde 21 aylık ikizlerim var)
Bugüne kadar çok istememe rağmen henüz bir motosiklet alamadım. (ama çocuklarıma akülü bir motosiklet aldım ) , motosiklet kültürüne yabancı olmasın diye ) Bende A2 olmadığı için bu yazda motorsuz geçecek gibi. Bu kadar beklemenin yettiğini ve acilen bir A2 birde Hysoung GT 250 almanın zamanının geldiğini düşünüyorum (Gönülde R6 var ama bende de acemilik var) Sizden ricam; bana İstanbul avrupa yakasında Beylikdüzü – Beyazıt arasında olabilir (K.çekmecede oturuyorum) vitesli motosikletle eğitim veren sürücü kursu tavsiye edebilir misiniz? Daha önce bir iki kez ehliyet alma girişimim olmasına rağmen; sürücü kurslarından yapılan ;”Biz motosiklet ehliyeti veriyoruz ama eğitim vermiyoruz, sınava kendi motorunuzla geleceksiniz” gibi açıklamalar nedeniyle ehliyet alamadım ama bu sene kararlıyım, olmazsa “villa levent”e gidip ehliyeti alıcam. Bu arada sizin sayenizde Pazartesi sendromu yaşamadan işe geliyorum haftasonu gezilerinize ait fotoğraflar ve açıklamalar ile haftaya keyifle başlıyorum. Bunun içinde hepinize teşekkür ederim.
Biraz uzun bir giriş oldu galiba, tüm motosiklet kullanıcılarına kazasız sürüşler dilerim, arkadaşlar yaz geldi özellikle istanbul trafiğinde araçları içinde pişen sürücüler sizleri motor üstünde keyifle giderken görünce sıyırıyor (ben gıpta ediyorum) ve arabalarıyla motor kullanıcılarına tacizlerde bulunabiliyor, lütfen dikkatli olun... Allah hepimizi bu tür cahil insanlardan korusun.