- Konu Yazar
- #1
Selamun aleykum arkadaslar. Burdur'dan katılıyorum aranıza. 21 yasındayım ısmım burak. Saglık personelı olarak calısıyorum aynı zamanda Beden egıtımı spor yonetıcılıgı bolumu unıversıte okumaktayım. ıkı teker sevdası ufaklıktan gelmekte ve super52 moped le basladı. yaklasık 20000 km tecrubem var. Motosıkletım 2011 tvs apache rtr 150 . Herkese selamlar kazasız belasız sürüşler 