Selamlarr

Katılım
10 May 2006
Mesajlar
3
Selam arkadaslar,

aranıza yeni katıldım henüz motor sahibi değilim ama deli gibi olmak isteyenlerden biriyim. uamrım aranıza hoşgelmişimdir iyi bişi yaptığımı düşünüyorum ben şahsen kendim adıma :)

şimdilik bye
grunar
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aramıza hoşgeldin...:cat:Umarım istediğin motora kavuşursun...
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
3
Teşekkürler

Gerçekten bu sıcak karşılama için teşekkür ederim millet. Istanbul'da oturuyorum ama birazdan Çanakkaleye gidiyorum iş yüzünden umarım bir sonra ki toplantınızda görüşebiliriz. Forumlardan gördüğüm kadarıyla gerçekten sağlam bir muhabbet ve dostluk ortamı kurulmuş ilerde sizlerin arasında olmak beni mutlu eder.

saolun var olun
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
hosgeldın umarım ıstedıgın olur motoruna kavusmadan once ehlıyet ını mutlaka al gıdebılırsen egıtımlere de katıl hem daha rahat kararverırsın alacagın motora hemde bu sevda yı cok daha uzun yıllar yasarsın
ruzgarın bol olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst