Teşekkürler
Gerçekten bu sıcak karşılama için teşekkür ederim millet. Istanbul'da oturuyorum ama birazdan Çanakkaleye gidiyorum iş yüzünden umarım bir sonra ki toplantınızda görüşebiliriz. Forumlardan gördüğüm kadarıyla gerçekten sağlam bir muhabbet ve dostluk ortamı kurulmuş ilerde sizlerin arasında olmak beni mutlu eder.
saolun var olun