- Katılım
- 6 Nis 2008
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Herkese selam...
Aslında siteye kayıt oluş tarihim 2 seneyi aştı.Bu dönemde genelde forumu okumayı seçtim diyebilirim.Bu sene üniversiteden mezun oluyorum(uzatmalı bir mezun
Biraz imkansızlıklar,biraz da ailemin karşı çıkması sebebiyle hala motor sahibi olamadım.Ama hasret artık sona eriyor...Bu nokta da siteye yazacağım msjlarımdan önce bir tanışma topiği açmayı uygun gördüm.
İzmir-Aydın zaman zaman da Denizli üçgeninde yaşıyorum.Umarım bu ilk mesaj gelecekte yaşanacak dostlukların,beraber yapılacak kilometrelerin,eskitilecek lastiklerin habercisi olur...
Bu arada Nick'imden korkmayınız dostlar Balici,yahut tinerci değilim.5 yıldır yamaç paraşütü sporuyla uğraşıyorum.Bu yüzden yıllardır sanal ortamda bu nicki kullanıyorum(çok yanlış anlaşılmalara sebep olsa da
Herkese Sevgiler Saygılar...
Aslında siteye kayıt oluş tarihim 2 seneyi aştı.Bu dönemde genelde forumu okumayı seçtim diyebilirim.Bu sene üniversiteden mezun oluyorum(uzatmalı bir mezun
İzmir-Aydın zaman zaman da Denizli üçgeninde yaşıyorum.Umarım bu ilk mesaj gelecekte yaşanacak dostlukların,beraber yapılacak kilometrelerin,eskitilecek lastiklerin habercisi olur...
Bu arada Nick'imden korkmayınız dostlar Balici,yahut tinerci değilim.5 yıldır yamaç paraşütü sporuyla uğraşıyorum.Bu yüzden yıllardır sanal ortamda bu nicki kullanıyorum(çok yanlış anlaşılmalara sebep olsa da
Herkese Sevgiler Saygılar...