Selamlar...

Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
5
Herkese selam...
Aslında siteye kayıt oluş tarihim 2 seneyi aştı.Bu dönemde genelde forumu okumayı seçtim diyebilirim.Bu sene üniversiteden mezun oluyorum(uzatmalı bir mezun :) Biraz imkansızlıklar,biraz da ailemin karşı çıkması sebebiyle hala motor sahibi olamadım.Ama hasret artık sona eriyor...Bu nokta da siteye yazacağım msjlarımdan önce bir tanışma topiği açmayı uygun gördüm.

İzmir-Aydın zaman zaman da Denizli üçgeninde yaşıyorum.Umarım bu ilk mesaj gelecekte yaşanacak dostlukların,beraber yapılacak kilometrelerin,eskitilecek lastiklerin habercisi olur...

Bu arada Nick'imden korkmayınız dostlar Balici,yahut tinerci değilim.5 yıldır yamaç paraşütü sporuyla uğraşıyorum.Bu yüzden yıllardır sanal ortamda bu nicki kullanıyorum(çok yanlış anlaşılmalara sebep olsa da :)

Herkese Sevgiler Saygılar...
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Uçucu madde diyince evet insan içerde bir apaçi mi var demeden geçemiyor :p Umarım kafana göre bir motor alabilirsin ve güle güle binebilirsin hoş geldim MT ailesine :)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
5
Uçucu madde diyince evet insan içerde bir apaçi mi var demeden geçemiyor :p Umarım kafana göre bir motor alabilirsin ve güle güle binebilirsin hoş geldim MT ailesine :)


İşin ilginç yanı bu msjı Apaçi dansının doğduğu yerden İzmir Buca'dan yazıyor olmam(bkz:buca gedizliler apaçi dansı) :)) İyi dileklerin için sana ve tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ediyorum. Hoşbulduk...
:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst