Selamlar

Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
88
Aslında bir müddettir sitenizi takip ediyorum fakat işlerden dolayı tanışma fırsatı bulamamıştık,
artık bende projelerimi sizlerle paylaşacağım


herkeze mutluluklar

Derya ATMACA
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
88
hoş geldiniz aramıza proje derken mesela ne gibi bişey

tekrar selamlar,

Berkcm bobber projesi,

ki bu ilk çalışmam olmadığı için sanırım rahat yürüyecek bir proje olacak ve motorsiklet seçimimde bu iş için biçilmiş kaftan olan xs 650 dir.
ilgine teşekkür ederim
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Almanya'da mı yaşıyorsunuz? Orada çok tutulan bir modelmiş, genelde cafe racer yapıyorlar :) Bu arada başarılar dilerim :)
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
88
Almanya'da mı yaşıyorsunuz? Orada çok tutulan bir modelmiş, genelde cafe racer yapıyorlar :) Bu arada başarılar dilerim :)


selam draggy ,
İstanbul da yaşıyorum ama daha önce Angel spear ın Whip projesine biraz katılmıştım çok güzeldi ve zaten bitti tasarım ortada söylenecek bir şey yok
bunu üstüne bende Türkiye de bobber tasarlayıp yapmaya karar verdim,
dediğin gibi cafe racer da nefis ; sanırım şu an elimdeki işi (proje) bitirince birtanede ondan yaparım
ilgine teşekkürler
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Mt ailesine Hoşgeldiniz. Keyifli formlar. Projelerinizde başarılar dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst